Våre positive tester

des09feb12

Forelsket i forumet
Jeg vi se testene deres jenter ;-)

Testen min er blitt så svak at det er nesten ikke mulig å ta bilde. Den var veldig sterk, men nå var streken kjempe tynn. Er over en uke siden jeg testet

jeg vet ikke hvordan jeg klarer legge ut bilde...tok det heller som personlig bilde, men det så en ikke mye på :(

Tatt på fredag

Tatt på lørdag

Gleder meg til å følge denne tråden! Kan dere ikke skrive antall dager DPO også da? :)

Får ikke til å legge inn bilde jeg, men har testen min som personlig bilde da. Så det vises litt hvertfall.....

Nå vet jeg jo ikke sikkert når min termin er, da jeg ikke har hatt mens etter SA'en, men regner SA'en som en mens jeg :)

skal ta en ny i morgen da jeg ikke får ukene til å stemme med siste mens :S 
Den første testen glemte vi ta bilde av.. (brukte ukes test å de forsvinner jo etter noen timer) :/

Har ikke noe bilde, gitt. Men jeg tok test på mandag for en uke siden, da fikk jeg en svak strek. Mannen ba meg ta en digital, så da kjøpte jeg den med ukeindikator, og den tok jeg på fredag, der stod det klart GRAVID og 3+. Hadde trodd det ville stå 1-2, så kanskje jeg er en uke eller to lengre?? Jaja, gravid e e i alle fall, og det e så stas denne gangen!!

Stinehofine skrev:
Har ikke noe bilde, gitt. Men jeg tok test på mandag for en uke siden, da fikk jeg en svak strek. Mannen ba meg ta en digital, så da kjøpte jeg den med ukeindikator, og den tok jeg på fredag, der stod det klart GRAVID og 3+. Hadde trodd det ville stå 1-2, så kanskje jeg er en uke eller to lengre?? Jaja, gravid e e i alle fall, og det e så stas denne gangen!!

Er det ikke slik at om det står 3+ så er man mer enn 5uker på vei??? ;)
Gratulerer så mye... 

[IMG]http://i878.photobucket.com/albums/ab348/ilr35m/Mobile%20Uploads/1307389025.jpg[/IMG]

Den øverste var 14 DPO, litt dårlig bilde, men det er en liten svak test der.
Den andre var 17 DPO, der er det en tydelig strek :)

Jo, og det stemte lissom ikkje heilt med hva e trodde. trodde e var 4 uker på vei, så da e e kanskje litt lengre da. Men det e heilt greit!! Åhh, happy happy :) 

Den til høyre ble tatt 14 DPO (2. juni) man kan se en veldig svak strek der.
Den til venstre ble tatt 17 DPO (5.juni) der er det en veldig tydelig strek :)
Beklager litt dårlig kvalitet, mobil bilde....

Froni skrev:
Stinehofine skrev:

Er det ikke slik at om det står 3+ så er man mer enn 5uker på vei??? ;)
Gratulerer så mye... 

jo en er 5 uker el mer når det står 3+. fikk det samme jeg i går:)

Back
Topp