des09feb12
Forelsket i forumet
Jeg vi se testene deres jenter ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke noe bilde, gitt. Men jeg tok test på mandag for en uke siden, da fikk jeg en svak strek. Mannen ba meg ta en digital, så da kjøpte jeg den med ukeindikator, og den tok jeg på fredag, der stod det klart GRAVID og 3+. Hadde trodd det ville stå 1-2, så kanskje jeg er en uke eller to lengre?? Jaja, gravid e e i alle fall, og det e så stas denne gangen!!Stinehofine skrev:
Froni skrev:Har ikke noe bilde, gitt. Men jeg tok test på mandag for en uke siden, da fikk jeg en svak strek. Mannen ba meg ta en digital, så da kjøpte jeg den med ukeindikator, og den tok jeg på fredag, der stod det klart GRAVID og 3+. Hadde trodd det ville stå 1-2, så kanskje jeg er en uke eller to lengre?? Jaja, gravid e e i alle fall, og det e så stas denne gangen!!Stinehofine skrev:
Er det ikke slik at om det står 3+ så er man mer enn 5uker på vei??? ;)
Gratulerer så mye...
Eg klarte ikkje å finna ut kossen ein får lagt ut bilder, men berre til å sjå i bilde galleriet mitt :) http://www.babyverden.no/Nettsamfunn/Bildegalleri/Mine-bildegallerier/Images/?imageGalleryId=293957&userId=15556Tesemor 89 skrev:
Skal ta ein digital test på torsdag :)