Våre partnere

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Synes de fortjener litt skryt også :)

Samboer har så dårlig samvittighet hele tiden på grunn av svangerskaps plagene, men sier det må han ikke ha! Han er super til å hjelpe til med både middager husarbeid og unger :) ikke minst får jeg komplimenter hver dag selv om jeg føler meg som en hval :P han fortjener virkelig skryt :)

Min mann prater og lytter på magen min nesten daglig, og er veldig spent på det som skal skje. Får ikke lov å bære en eneste handlepose når vi tar lørdagshandelen, og kleskurven bærer han også. Godt å slippe tunge løft :)

Min mann prater og lytter på magen min nesten daglig, og er veldig spent på det som skal skje. Får ikke lov å bære en eneste handlepose når vi tar lørdagshandelen, og kleskurven bærer han også. Godt å slippe tunge løft :)
Herlig ❤️

Hiver meg gjerne på skrytebølgen, samboeren min er helt fantastisk ♡ Prater, stryker og susser på magen daglig og sier at den er så fin :) Og han har vasket hele huset (150 m2) de siste to gangene så jeg skulle slippe det. Han styrer og steller med meg, og bekymrer seg når jeg legger ut på joggetur. Skikkelig "hønefar" :p

Hiver meg gjerne på skrytebølgen, samboeren min er helt fantastisk ♡ Prater, stryker og susser på magen daglig og sier at den er så fin :) Og han har vasket hele huset (150 m2) de siste to gangene så jeg skulle slippe det. Han styrer og steller med meg, og bekymrer seg når jeg legger ut på joggetur. Skikkelig "hønefar" :p
Vi er heldige som har slike menn:D

Jeg henger meg gjerne på skryting av partneren! Mannen min er virkelig helten min og jeg hadde aldri klart meg uten han i dette svangerskapet ❤ Han ordner, er våken med meg når jeg er dårlig, jeg får ikke lov til å løfte en eneste pose eller noe som er tungt, stryker på magen og masserer både føtter og bein helt uten at jeg trenger å si noe :) Han hjelper til hjemme og vil være med på absolutt alt ❤

Jeg vil også gjerne skryte av mannen min. Han er virkelig helt fantastisk! Han sier god natt og god morgen til den lille i magen hver dag ❤ Og han stryker ofte på magen og sier han synes jeg er fin. Han er helt rå i heimen. Han leverer og henter i bhg hver dag. Tar seg av handling, støvsuging, rydding, henge opp og brette klær, rydder kjøkkenet hver dag, dekker på frokost. Ja, så og si egentlig alt. Jeg vasker klærna og så lager vi middag sammen. Men skal sies at jeg har hatt blødninger hver dag i 6 uker nå pga morkakens plassering. Så har fått beskjed om å ligge/sitte i ro hele dagen. Kun tusle litt rundt i huset så jeg ikke får blodpropp.
Men hadde ikke klart meg uten alt det han gjør for oss som familie i tillegg til støtten han gir. Jeg er evig takknemlig ❤ Og supert at du startet en tråd om å skryte av partnerene våre! ☺

Jeg vil også gjerne skryte av mannen min. Han er virkelig helt fantastisk! Han sier god natt og god morgen til den lille i magen hver dag ❤ Og han stryker ofte på magen og sier han synes jeg er fin. Han er helt rå i heimen. Han leverer og henter i bhg hver dag. Tar seg av handling, støvsuging, rydding, henge opp og brette klær, rydder kjøkkenet hver dag, dekker på frokost. Ja, så og si egentlig alt. Jeg vasker klærna og lager middag. Men skal sies at jeg har hatt blødninger hver dag i 6 uker nå pga morkakens plassering. Så har fått beskjed om å ligge/sitte i ro hele dagen. Kun tusle litt rundt i huset så jeg ikke får blodpropp.
Men hadde ikke klart meg uten alt det han gjør for oss som familie i tillegg til støtten han gir. Jeg er evig takknemlig ❤ Og supert at du startet en tråd om å skryte av partnerene våre! ☺
Ja de fortjener virkelig litt skryt de også :) føler meg så enormt takknemlig for min samboer da jeg gikk alene igjennom alt sist, og nå så har jeg en som holder håret når jeg kaster opp, vasker klær, lager middag, henter på SFO og hjelper til med absolutt alt. Han får meg til å føle meg sexy og vakker til tross for alle kiloene og magen og er oppriktig interessert i hvert steg på veien. Aldri opplevd at en mann har stått på pinne for meg på den måten, så da måtte jeg bare starte en skrytetråd :D er også fint å få frem at ikke alle mannfolk er udugelig ;)

Jeg vil også gjerne skryte av mannen min. Han er virkelig helt fantastisk! Han sier god natt og god morgen til den lille i magen hver dag ❤ Og han stryker ofte på magen og sier han synes jeg er fin. Han er helt rå i heimen. Han leverer og henter i bhg hver dag. Tar seg av handling, støvsuging, rydding, henge opp og brette klær, rydder kjøkkenet hver dag, dekker på frokost. Ja, så og si egentlig alt. Jeg vasker klærna og så lager vi middag sammen. Men skal sies at jeg har hatt blødninger hver dag i 6 uker nå pga morkakens plassering. Så har fått beskjed om å ligge/sitte i ro hele dagen. Kun tusle litt rundt i huset så jeg ikke får blodpropp.

❤️❤️

Min mann tror jeg ikke merker noe til graviditeten. Og fatter ikke plagene mine. Så her er det som om vi ikke ventet barn.
Han sier at det kommer ikke til å gå opp for han før baby er her.

Hm...jeg og vil ha en sånn!!:p Ble alene rett før jeg fant ut at jeg var gravid. Nyte deres andre halvdel og er supert å høre at de behandler dere så bra!! :)

Kan skryte ustoppelig av min bedre halvdel. :D siden tirsdag har han ryddet ut av 2rom eg din garasje. Det har resultert i 2fulle lass på hengeren til søpledynga. Vi bor litt avansert til så han har Røddet i alt av klær og ting han har hatt siden han var baby pluss alle tingene til faren. Han har stått på dag og natt helt siden tirsdag og nå er han ferdig. :) i tilleg lager han mat, handler og passer på meg imens han styrer på. ❤️

Min kjærste er den flotteste og herligste mannen! ❤️❤️ Trenger ikke punkte opp hva han er snill og flink til. Jeg har virkelig ikke noe å utsette på han! Ah, jeg elsker min kjære! ❤️❤️❤️❤️

Må skryte litt ekstra av mannen i dag. Han sendte melding fra jobb i dag og sa at han ville lage middag. Nå er han i full gang med thaikylling til middag OG pai med kylling, bacon, spinat og feta til lunch til i morgen :-D Han er alltid flink til å lage mat og hjelpe til, men i dag var det litt ekstra <3

Har funnet min Drømmemann, og det finnes ingen tvil om at han virkelig elsker meg også. Jeg er så glad, for at jeg enda kjenner at jeg har sommerfugler i magen pga han etter over 5 år sammen. Det er deilig å føle en sånn trygghet på at det er oss to for resten av livet. Han er både min aller beste venn og kjæreste <3
Og vi venter vårt andre kjærlighetsbarn sammen :D

Mannen min er helten min ❤️ Han er rett og slett enestående fantastisk! Fra første møtet har han gjort det til sin store oppgave å gjøre mitt liv til verdens beste! Han er om mulig enda bedre nå under graviditeten. Den snilleste jeg vet om ❤️

Min mann tror jeg ikke merker noe til graviditeten. Og fatter ikke plagene mine. Så her er det som om vi ikke ventet barn.
Han sier at det kommer ikke til å gå opp for han før baby er her.
Vet hvordan du har det..:/

Back
Topp