S Saaraa Betatt av forumet 9 Mar 2012 #1 Eg er ca 4+6. Såg bare plommesekken å en liten nørk skygg, ingen hjerte så banka enda... Kryysse fingrane!!! Ska til bake om 12 daga<3 håpehåpe!!!>
Eg er ca 4+6. Såg bare plommesekken å en liten nørk skygg, ingen hjerte så banka enda... Kryysse fingrane!!! Ska til bake om 12 daga<3 håpehåpe!!!>
S Saaraa Betatt av forumet 9 Mar 2012 #5 noen som har vert på ul i uke 5, å kunn sett plommesekken:-)? Speeent ja:))
Hermansinmamma Glad i forumet 9 Mar 2012 #6 Tok innvendig ul på sykehuset på tirsdag og da så de ingenting annet enn at livmor har vokst. Ingen sekk med noe som helst i, men skal på ul 21 mars igjen da, håper jeg ser noe da!
Tok innvendig ul på sykehuset på tirsdag og da så de ingenting annet enn at livmor har vokst. Ingen sekk med noe som helst i, men skal på ul 21 mars igjen da, håper jeg ser noe da!
BLÅ2011 Flørter med forumet 9 Mar 2012 #7 Jeg var på tidlig UL idag, jeg er etter mine bereninger bare 3+4, men plommesekken var ca 4 uker :) Så tipper du ser mere i uke 5 ja..
Jeg var på tidlig UL idag, jeg er etter mine bereninger bare 3+4, men plommesekken var ca 4 uker :) Så tipper du ser mere i uke 5 ja..
Tripptrapptresko April 2011 August 2012 Desember 2013 9 Mar 2012 #8 Jippi! Det er jo veldig lovende! :) Krysser fingrene for bankende hjerte neste gang!