Vet du, det er den deeeiligste puten ever! Mannen har lånt den nå ett år, dessverre for han må jeg ta den tilbake om ikke mange ukeneSKAL ha bbhugme puta denne gangen assa, driter i hva den koster![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du, det er den deeeiligste puten ever! Mannen har lånt den nå ett år, dessverre for han må jeg ta den tilbake om ikke mange ukeneSKAL ha bbhugme puta denne gangen assa, driter i hva den koster![]()

Ja, deilig å ha et sted å hvile magen når den kommer, men også bekken. Sover så godt med den pøla ved min sideKan noen fortelle mer om bbhugme? Er det for å ligge komfortabelt om natta? Jeg kan ikke huske at jeg hadde problemer med det sist så tenkte ikke over det, men er jo eldre og større nå så kanskje det trengs![]()

De har en stor flat vugge som er firkantet, en flat som er buet, og en sånn hammock. Forskjellen er vel bare det. Vi har hammock, og forrige baby likte det best da den er trang og ikke helt flat. Den flate kan bli litt stor, men der igjen kan man jo bruke babynest oppi da.Vet dere forskjellen på de ulike Moonboon?
Jeg har bbhugme pute, men venter litt med å ta den frem![]()