Våre magebilder!

Vet ikke lenger hva jeg er i vanlig bh, var 65C før jeg ble gravid, og hadde vanlig bh opp til 65H i hus - og den største bh’n dekker ikke niplene lengre en gang :hilarious: kjøpte i str L, god plass til at puppene blir enda litt større når det blir melkeproduksjon, og kunne hatt den noe strammere rundt om det hadde vært mulig.

Bruker du de da på det ytterste hakket, eller lenger inn? Ser ut som koppen burde passe, men jeg sliter ofte med at de da er for stramme rundt ryggen. Trodde ikke jeg var såå brei rundt ryggen, men tydeligvis :bag:
 
Bruker du de da på det ytterste hakket, eller lenger inn? Ser ut som koppen burde passe, men jeg sliter ofte med at de da er for stramme rundt ryggen. Trodde ikke jeg var såå brei rundt ryggen, men tydeligvis :bag:
Jeg har den på innerste hakket! :happy: Hvis problemet blir at den er for «stram», men at cup’en passer, så får man jo kjøpt sånn til å utvide med et par hakk rundt (men det vet du vel allerede :hilarious:)
 
Jeg har den på innerste hakket! :happy: Hvis problemet blir at den er for «stram», men at cup’en passer, så får man jo kjøpt sånn til å utvide med et par hakk rundt (men det vet du vel allerede :hilarious:)

Da kan jeg prøve på den, og sikkert ha den ytterst ^^
Ja, jeg har et par sånne utvidere. Men de er bare med to hemper, mens gode bher til oss med litt på toppen gjerne har 3. Så det blir sånn skraping på ryggen etterhvert.
 
Da kan jeg prøve på den, og sikkert ha den ytterst ^^
Ja, jeg har et par sånne utvidere. Men de er bare med to hemper, mens gode bher til oss med litt på toppen gjerne har 3. Så det blir sånn skraping på ryggen etterhvert.
De hadde jo til 3 før :shifty: ja skjønner det blir ubehagelig etter en stund! Håper du blir like fornøyd som jeg er :woot:
 
Uke 39 ❤️
 

Vedlegg

  • 12F8ADCA-B367-45A8-AA93-F17AED009845.jpeg
    12F8ADCA-B367-45A8-AA93-F17AED009845.jpeg
    23,5 KB · Visninger: 83

Jeg synes det er så fascinerende å se babymage på dere som er så slanke, kan virkelig se hvor mye plass en baby tar inni der. Og samtidig forundre meg over at det faktisk er en hel baby inni der i det hele tatt. Gror jo en selv også, og skjønner nesten ikke at det går an :laughing002
:love7
 
Hvilken størrelse har du? Synes det er umulig å kjøpe bher over nett, og særlig når de ikke kommer i andre størrelser enn S/M/L osv.
Gjorde bomkjøp på fsrmasiet her om dagen, hvor str L var for liten. Kjøpte da XL og den passer så vidt. Og jeg er str 85D/DD til vanlig.
Jeg tror jeg har et par av disse ammebh-ene fra Kappahl, er ganske lik i bh-størrelse, kanskje større rundt og bruker XL. De har passet til puppene både før, under, etter amming og ny runde med før amming :hilarious:så tror viktigste er rundt kroppen, virker som det er god plass til puppene i størrelsene :D
 
Jeg tror jeg har et par av disse ammebh-ene fra Kappahl, er ganske lik i bh-størrelse, kanskje større rundt og bruker XL. De har passet til puppene både før, under, etter amming og ny runde med før amming :hilarious:så tror viktigste er rundt kroppen, virker som det er god plass til puppene i størrelsene :D

Det høres bra ut, takk for tilbakemelding :D
 
Jeg tror jeg har et par av disse ammebh-ene fra Kappahl, er ganske lik i bh-størrelse, kanskje større rundt og bruker XL. De har passet til puppene både før, under, etter amming og ny runde med før amming :hilarious:så tror viktigste er rundt kroppen, virker som det er god plass til puppene i størrelsene :D

Da ble det en pakke med XL på meg :)
Passer bare på det ytterste hakket da, så jeg skal ikke påstå jeg misunner de som er bredere over ryggen enn meg. Må være forferdelig ubehagelig å gå med bher generelt :confused:
 
38+3 og jeg må egentlig bare le av hvor rar navlen min har blitt. Jeg har i utgangspunktet en veldig dyp navel, og sist jeg var gravid ble det aldri til at den gikk utover. Men denne gangen har jeg en del større mage, og den stakkars navlen er helt vrengt. I tillegg har jeg et arr etter en piercing som ble satt feil, så det ser ut som jeg skal spjære når som helst
:laughing002

(dårlig kvalitet på bildene, for full "spjæra rumpehull" - effekt bør de trykkes på, haha)

IMG_20200821_151833.jpg

IMG_20200821_151919.jpg
 
Tok et bilde liggende på ryggen, mens jeg hadde en kynner. Synes magen så både stor og liten ut på en gang her :D
Snapchat-434334415.jpg
 
0C947FE6-0CF3-4B37-A8B9-DED101859F9E.jpeg
36+0
 
39+4. Håper dette er siste magebildet, hehe.
IMG_20200829_173117.jpg
 
Magen 8 dager etter fødsel. Den har gått ganske bra tilbake synes jeg, med en del hud som henger når jeg sitter da, og navlen ser ut som et krater, hehe. Spent på om den går helt tilbake igjen. IMG_20200910_131347.jpg
 
A2FC25BF-E6EF-4B8E-A0E0-2DCBA67B3FE5.jpeg
38+0 i dag :)
 
Back
Topp