Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok ikke bebis, men livmor + oppblåst. Mange som ser veldig gravide ut tidlig, selv om det ikke er bebis som er magen helt enda. Kjempefin er du uansett <3Her har det det dæven døtte meg skjedd noe. I forrige uke satt denne løst - uten antydning til mage. Også plutselig, idag, kommenterte både kolleger og elevene mine at NÅ var det babymage på gang [emoji85][emoji85] Synes det et tidlig i 9. Uke. Kanskje det er to inni her? Det får vitterlig ikke an å se sånn ut etter 8 uker. Jeg kommer jo til å bli GEDIGEN! [emoji33]Vis vedlegget 244480
Er nok ikke bebis, men livmor + oppblåst. Mange som ser veldig gravide ut tidlig, selv om det ikke er bebis som er magen helt enda. Kjempefin er du uansett <3
Her har det det dæven døtte meg skjedd noe. I forrige uke satt denne løst - uten antydning til mage. Også plutselig, idag, kommenterte både kolleger og elevene mine at NÅ var det babymage på gang [emoji85][emoji85] Synes det et tidlig i 9. Uke. Kanskje det er to inni her? Det får vitterlig ikke an å se sånn ut etter 8 uker. Jeg kommer jo til å bli GEDIGEN! [emoji33]Vis vedlegget 244480
Vanlig å få slik oppblåst mage rundt 8 uker, er koselig å føle seg og se litt mer gravid ut da Blir fort vanskelig å skjule!Her har det det dæven døtte meg skjedd noe. I forrige uke satt denne løst - uten antydning til mage. Også plutselig, idag, kommenterte både kolleger og elevene mine at NÅ var det babymage på gang [emoji85][emoji85] Synes det et tidlig i 9. Uke. Kanskje det er to inni her? Det får vitterlig ikke an å se sånn ut etter 8 uker. Jeg kommer jo til å bli GEDIGEN! [emoji33]Vis vedlegget 244480
Hvordan får du sånn tekst på bildene dine?