Våre magebilder<3

Sukkerbiy

Betatt av forumet
Marshmallows2021
Nå begynner vel de fleste å nærme seg 10, 11, 12 uker. Hadde vært gøy å se hvordan magene deres vokser:) Selv har jeg 10kg «for mye», så min spire ligger godt gjemt enda:hilarious: Skriv gjerne hvor langt du er på vei også❤️

Det er er album på «Våre bilder» øverst her for magebilder, foreløpig er vel jeg den eneste som har lagt ut noe bilde der:p Kanskje folk synes det er tidlig å se noen babybump enda?

Det er er album på «Våre bilder» øverst her for magebilder, foreløpig er vel jeg den eneste som har lagt ut noe bilde der:p Kanskje folk synes det er tidlig å se noen babybump enda?
magen står ut, men det gjorde den før jeg ble gravid også. Sist tok jeg bilder ofte, nå har jeg gjort det én gang tror jeg, mer som referanse :hilarious:

magen står ut, men det gjorde den før jeg ble gravid også. Sist tok jeg bilder ofte, nå har jeg gjort det én gang tror jeg, mer som referanse :hilarious:

Jeg var redd det bare var flesk jeg hadde fått på magen, har i utgangspunktet helt flat. Men samtidig har jeg gått ned en halv kilo, så det kan vel vanskelig være fett.. Men at tarmene er oppblåste, DET kan jeg ikke stikke under en stol!:dead: Men før når jeg «dro inn magen» ble det innoversøkk mellom hoftebeina, så får jeg ikke til å dra inn der nede... så det har nok begynt å skje noe:) Livmora skal vel være på størrelse med en stor appelsin+ nå rundt 10 uker, så der er kanskje ikke så rart om man begynner å merke litt selv?

Jeg kommer helt sikkert til å legge ut i skjult gruppe når kulen har kommet:happy:

Jeg kommer helt sikkert til å legge ut i skjult gruppe når kulen har kommet:happy:

Ja, egentlig burde kanskje albumet ligget under skjult gruppe for at flere skulle bruke det:) Tror ikke jeg er så lett å identifisere ut fra er magebilde uansett, og det hadde sikkert gått bra om noen fant ut hvem jeg var:wacky:

Jeg la ut magebilde der i dag. Eller... Min mage er mer pudding enn baby, men synes det er greit å vise at pudding mager eksisterer også :happy:
Om folk kjenner meg igjen så pytt pytt.

Back
Topp