Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Jeg ser at det er en termingruppa der "Våre leker" vises i nyeste innlegg. Er det slik det skal være? Januar 2020 vises, men hverken November 2019 eller Desember 2019.
Nye innlegg i våre leker for desember har jeg bare sett i varsler, ikke når jeg velger nyeste innlegg. Samme med novemberHei Kitty2019!
Underforumet "våre leker" ligger også under termingruppene November 2019 og desember 2019. Var det det du mente?
Om ikke noen har skrevet i våre leker på nov og des 19 kommer det nok ikke opp under nyeste innlegg, men kanskje de på januar 2020 er mer aktive i den gruppa?![]()
Hei,Hei. Jeg ser at det er en termingruppa der "Våre leker" vises i nyeste innlegg. Er det slik det skal være? Januar 2020 vises, men hverken November 2019 eller Desember 2019.
Det ante meg, siden ingen andre terminforum hadde detteHei,
Takk for at du gir beskjed. Jeg hadde glemt en innstillig da jeg laget dette underforumet til januar 2020Termingruppenes "Våre leker" skal ikke være synlig i listen over forumets nyeste innlegg
![]()
@Tamara? Det er samme problemet nå for Februar 2020
Jepp. Dette er noe som må legges inn manuelt, derfor går det veldig lett i glemmeboken minSupertde andre er forhåpentligvis også sjekket
![]()