Våre innkjøp

Kykkelykkeliky

Elsker forumet
Juligull2021
Augustbarna 2021
Tråden for å dele innkjøp til den lille! Det kan være både brukt og nytt, kanskje ett godt tilbud eller tips andre også kan ha nytte av?


Selv har jeg kjøpt pysj og ulldress på salg hos HMi dag. Med utgangspunkt i termin kom jeg frem til at ulldressen kan tas i bruk rundt desember (give or take etter størrelsen på den lille) og siden ull er dyrt lar jeg ikke ett tilbud gå i fra meg! Ordinærpris var 149kr og 399kr.


Også kjøpt babygym og babynest på finn.no, men ikke tatt bilder av de :)
 

Vedlegg

  • 20210113_203324.jpg
    20210113_203324.jpg
    21,6 KB · Visninger: 67
Vi har kjøpt litt allerede vi også.
Alt på finn.no. Dette blir mitt 5 barn så er ikke like viktig for meg å kjøpe nytt denne gangen kjenner jeg. Skal kjøpe bilstol ny, men det blir ikke før det nærmer seg :)

Vi har fått tak i tre barnevogner :D en simo bagvogn, en simo classic og en Odder bv
( ja jeg har dilla)
Så ble det en Moseskurv i stede for Vogge,
Spisestol, sånn gammel modell istedenfor tripptrappstol
Og så har jeg faktisk sprinkelseng fra før så der skal jeg bare kjøpe ny madrass.

Så har litt :) men blir gøy å shoppe litt klær ol også da når det nærmer seg :Heartred
 
Oi! Jeg har ikke kjøpt noe, tanken har ikke streifet meg en gang!:wideyed: Er det vanlig å begynne så tidlig? Hilsen førstegangs som ikke engang tror på at hun er gravid

Jeg turte å kjøpe noen få klesplagg på vei hjem fra OUL sist ;) Det var det første vi kjøpte.. så ble det mer etterhvert som ting kom på tilbud og det nærmet seg litt mer :) Nå har vi stort sett alt vi trenger - kjøper vel noe nye klær om det blir ei jente bare :)
 
Oi! Jeg har ikke kjøpt noe, tanken har ikke streifet meg en gang!:wideyed: Er det vanlig å begynne så tidlig? Hilsen førstegangs som ikke engang tror på at hun er gravid

Du er ikke alene :joyful: Jeg blir å vente enda noen uker faktisk. Men jeg har begynt å se på bilstoler, vogner o.l. bare for å ha noe å gå ut i fra senere når jeg er klar for å kjøpe. Til nå har jeg kun kjøpt klær til meg selv siden jeg ikke passer mine gamle klær :hilarious:
 
Tråden for å dele innkjøp til den lille! Det kan være både brukt og nytt, kanskje ett godt tilbud eller tips andre også kan ha nytte av?


Selv har jeg kjøpt pysj og ulldress på salg hos HMi dag. Med utgangspunkt i termin kom jeg frem til at ulldressen kan tas i bruk rundt desember (give or take etter størrelsen på den lille) og siden ull er dyrt lar jeg ikke ett tilbud gå i fra meg! Ordinærpris var 149kr og 399kr.


Også kjøpt babygym og babynest på finn.no, men ikke tatt bilder av de :)
Samme ulldressen har jeg kjøpt:p den er veldig myk og god, men trodde den skulle være hakket tjukkere i stoffet.
 
Har ikke kjøpt no spesielt til spiren enda, da det er alt for tidlig. Men ønsket meg bbhugme 150cm til jul av samboeren, genial, både som støtte når jeg sitter i sofaen, sover og + amming osv etterhvert.:happy:
 
Kjøpte gravidbukse, det var digg å få plass til min oppblåste mage :angelic: Har slitt med mye vondt i mage pga trang bukse, så nå er det bedre.
Til babyen har jeg kjøpt et par pysjamas, kunne ikke motstå, de var så søøøøte!! :smiley-ashamed005
 
Jeg har heller ikke turt å kjøpe noe enda... :wacky: men kanskje etter i morgen, hvis alt er bra på ultralyden da.. :nailbiting:

Gravidbukse er nok det første jeg kommer til å kjøpe tror jeg, for nå har magen begynt å komme.. :wideyed:
 
Oi! Jeg har ikke kjøpt noe, tanken har ikke streifet meg en gang!:wideyed: Er det vanlig å begynne så tidlig? Hilsen førstegangs som ikke engang tror på at hun er gravid

Jeg har heller ikke kjøpt noe enda, og har ingen plan for når det kommer til å skje. Men har en liste over ting jeg tenker å kjøpe, så om jeg ser et godt tilbud så slår jeg sikkert til. Vi bor i en leilighet med kun to soverom, hvor ekstrarommet brukes til hjemmekontor akkurat nå, så kommer til å drøye så lenge som mulig med å kjøpe ting som tar plass i alle fall :) men på et eller annet tidspunkt blir jeg sikkert så gira at jeg ikke klarer å vente :hilarious:
 
Jeg har heller ikke turt å kjøpe noe enda... :wacky: men kanskje etter i morgen, hvis alt er bra på ultralyden da.. :nailbiting:

Gravidbukse er nok det første jeg kommer til å kjøpe tror jeg, for nå har magen begynt å komme.. :wideyed:

Så heldig du er som begynner å få mage!:) Hvor langt er du på vei?
 
Så heldig du er som begynner å få mage!:) Hvor langt er du på vei?


Jeg er 12 + 2 i dag, i følge siste mens i følge TUL er jeg 12 + 6. Jeg ser absolutt ikke gravid ut altså, bare tjukk..;) men jeg ser på bildene jeg har tatt av magen hver uke at den har begynt å bule litt, og merker at buksene har blitt trangere.. :wideyed: må nok bruke hårstrikk i knappehullet i morgen;)
 
Blir vel ikke direkte et kjøp, men fikk meg en gratis Stokke tripp trapp stol :) Skal male den når vi vet kjønn. Da har alle barna hver sin stol. Vi har en baby på 10 mnd så vi trenger lism ikke å kjøpe noe som helst :p
 
Ingen kjøp enda. Orker ikke at det skal stå å oppta plass. Nok av ting fra før av i dette huset. :p:D Men tenker jeg skal sette av pengene til utstyr snart, sånn at når det nærmer seg kan jeg bare dra å handle alt jeg trenger. Evt sende mannen :cool::D:p
 
Har kjøpt bilstol med base, de hadde pakketilbud på babycare
Skal på TUL på fredag, da er jeg 8+6, så kanskje det vil føles litt mer naturlig å handle noe når vi har fått sett inni magen ☺️
 
Back
Topp