Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VelkommenJeg joiner mai-gruppa!
Fikk akkurat positiv digital!
Hadde noen skygger i går, sterkere i dag. Negativ digital for noen timer siden, positiv nå![]()
når har du termin?GratulererFikk positiv clearblue 9dpo etter strimmel tidligere på dagen. Endelig!Fikk 2-3 uker på ny test i går. Håper så inderlig på et maibarn
Gratulerer![]()
Nei, ikke jeg hellerTusen takkSelv om jeg nesten ikke tør å være ordentlig glad & lettet før jeg har baby i armene…

Nei, ikke jeg hellerhåper spirene klamrer seg fast de neste 36 ukene
![]()
Spennende tid.Tusen takkGratulerer til deg også, forestenSpennende tid.

Tusen takk
Ja, spennende men sykt skremmende. De neste ukene kan ikke gå fort nok![]()
Konstant bekymret…Jeg kommer ikke til å kunne senke skuldrene før jeg ser at alt er fint anatomisk etter uke 15, da ble det oppdaget kromosomavvik sist. Så ett hjerte som slår vil ikke få meg til å slappe helt avJeg vet nesten ikke om jeg kommer til å klare å roe meg i det hele tatt jeg.. Tross 12 ukerKonstant bekymret…

Jeg hvisker gratulererLister lilletåa inn her, ikm til lørdag så tørr ikke slippe jubelen løs før positiv test da

Love it!!herlig, gratulerer ♡♡Litt godt å få det konstatert, og 2-3 på digital4+0 utifra el/syklus, så er spent på om jeg blir satt frem eller tilbake på UL om ca 3 uker..
Vet ikke om det er noe sannhet i det? Fikk jo 2-3 her om dagen. Vil ikke at hcg nivået skal synke…

Jeg tror noen tester sterkere på alt annet enn morgenurinHar sett flere teste med strimmel for å se om streken blir mørkere. Syns min var lysere i dag enn tidligere i ukenVet ikke om det er noe sannhet i det? Fikk jo 2-3 her om dagen. Vil ikke at hcg nivået skal synke…
oppdatering! Tok ny. Den var klart mørkere enn den jeg tok tidligere i dag.![]()
Jeg tror noen tester sterkere på alt annet enn morgenurinmine tester er egentlig litt sterkere på ettermiddag
![]()