Våre graviditetstester

Takk for svar!! Sett så mange tester her inne som blir tydelig sterkere for hver dag, så blir litt nervøs :joyful:
Jeg er enig med @bæremamma92:)
Det er så individuelt også. Det kan se ut som noe helt annet i morgen tidlig. Legg ut oppdatering med bilde ;)
 
Jeg er enig med @bæremamma92:)
Det er så individuelt også. Det kan se ut som noe helt annet i morgen tidlig. Legg ut oppdatering med bilde ;)

Ja, håper på det! Tok cb med uke nå, den viste 2-3, 14dpo :D Sjekket cb sin hjemmeside, og over 153 hcg viser 2-3 uker.

Så de ebay testene må være skikkelig dårlige, så svake tester med over 150 liksom:confused005
 
Ja, håper på det! Tok cb med uke nå, den viste 2-3, 14dpo :D Sjekket cb sin hjemmeside, og over 153 hcg viser 2-3 uker.

Så de ebay testene må være skikkelig dårlige, så svake tester med over 150 liksom:confused005
Med babyplan som er veldig gode tester med sterk farge så var ikke teststreken like sterk som kontrollstreken selv med hcg på 2300.
Gratulerer med 2-3:)
Testet du med eBay sin i dag?
 
Denne fikk jeg plutselig i dag, uten anelse om at det kom til å bli dette resultatet.. gått å ventet på TR en periode nå, besluttet i går kveld å kjøpe en test i dag.. Litt sjokkert over resultatet kan man si!!

Legetime i morgen, så prøve å finne ut hvor langt på vei.. testet to ganger og knallsterkt begge gangene..!
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    39,2 KB · Visninger: 25
Med babyplan som er veldig gode tester med sterk farge så var ikke teststreken like sterk som kontrollstreken selv med hcg på 2300.
Gratulerer med 2-3:)
Testet du med eBay sin i dag?

Beklager sen oppdatering!!
Digital testen med 2-3 uker var 14 dpo. Tok ny strimmel i dag morges, 15dpo, og du hadde helt rett, mye sterkere i dag :happy093
Klarer fremdeles ikke å tro at dette er sant!!

Screenshot_20210322-092219_Premom.jpg

Mannen kom endelig hjem igjen i går også, velsig gøy å overraske han!!
 
2 dpo og 5+1 idag og endelig fikk jeg 3+ på digital testen ❤️:dance008 da er jeg FERDIG med å teste for nå må denne testetøsen slutte å teste og roe seg ned litt for JEG ER GRAVID ❤️!! Jeg var ikke så opptatt av å teste etter 3+ ved forrige svangerskap, men nå måtte jeg for det kan være siste gangen jeg er gravid.. Skikkelig lykke følelse nå! :)
 

Vedlegg

  • IMG_20210324_062828.jpg
    IMG_20210324_062828.jpg
    12 KB · Visninger: 11
Back
Topp