Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Den er lik streken jeg hadde med datteren min 17 dpo for to år siden. Jeg sluttet å teste etter det. Hva med å be om hcgprøve? Jeg har ikke peiling på ukesindikatorene, men hvis jegvhar forstått det riktig bør man få 3+ når man er 5 uker.Enten sein HCG stigning eller noe som ender i SA, men her er hvertfall min fra 18 DPO.
Den er lik streken jeg hadde med datteren min 17 dpo for to år siden. Jeg sluttet å teste etter det. Hva med å be om hcgprøve? Jeg har ikke peiling på ukesindikatorene, men hvis jegvhar forstått det riktig bør man få 3+ når man er 5 uker.
Krysser fingrene for fin stigningJa, hadde 52 - 16 DPO. 174 - 18 DPO. Og skal måle igjen på mandag.
Har den ikke økt da, har det gått feil vei igjen.
Verdien har mer enn doblet seg på to dager da! Slo inn verdien i hcgkalkulator. Det ser veldig fint ut derKrysser fingrene for fin stigningVerdien har mer enn doblet seg på to dager da! Slo inn verdien i hcgkalkulator. Det ser veldig fint ut der
Jeg tviler også på om min holder. Føler morgendagens test er avgjørende. Den må vise stigning ellers ser det ikke så bra ut![]()
Jeg ser på styrken på streken.Tusen takk, kan bare krysse fingre og tær
Lykke til med din test i morgen! Ser du på stigning ut i fra styrke på strek eller tar du clearblue?
Hold oss oppdatert![]()
Men den har jo tripplet seg på to dager, er ikke det veldig bra da?Ja, hadde 52 - 16 DPO. 174 - 18 DPO. Og skal måle igjen på mandag.
Har den ikke økt da, har det gått feil vei igjen.
Jeg ser på styrken på streken.
Jeg syns det skulle vært en hcg verdi monitor til salgs. Som en blodsukkermåler. Stikk et hull i fingeren og den lille dingsen viser hcg-verdi![]()