Mille32 Glad i forumet Assistert-jentene Påskekyllingene 2020 10 Aug 2019 #1 Her kan vi legge ut våre positive graviditetstester Jeg syntes det er så moro og følge utviklingen på dem Her er mine fra 9 dpo! Jeg måtte ta to billigstrimler før jeg våget meg på en digital Vedlegg EFCC2F17-925C-4512-A807-B9D7B5886D99.jpeg 13,9 KB · Visninger: 41
Her kan vi legge ut våre positive graviditetstester Jeg syntes det er så moro og følge utviklingen på dem Her er mine fra 9 dpo! Jeg måtte ta to billigstrimler før jeg våget meg på en digital
AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020 10 Aug 2019 #2 Veldig fine tester! Det finnes allerede en slik tråd som er lagt under våre bilder og dagbøker. Der finner du resten av gruppas tester også Last edited: 10 Aug 2019
Veldig fine tester! Det finnes allerede en slik tråd som er lagt under våre bilder og dagbøker. Der finner du resten av gruppas tester også
Mille32 Glad i forumet Assistert-jentene Påskekyllingene 2020 10 Aug 2019 #3 AnLinnea skrev: Veldig fine tester! Det finnes allerede en slik tråd som er lagt under våre bilder og dagbøker. Der finner du resten av gruppas tester også Klikk for å utvide … Oi, beklager! Se der ja! Syntes det var rart dere ikke hadde en slik tråd Last edited: 10 Aug 2019
AnLinnea skrev: Veldig fine tester! Det finnes allerede en slik tråd som er lagt under våre bilder og dagbøker. Der finner du resten av gruppas tester også Klikk for å utvide … Oi, beklager! Se der ja! Syntes det var rart dere ikke hadde en slik tråd