Jeg fikk aldri 3+ med sønnen min..Skulle ønske jeg hadde ventetgrunnen til jeg hadde håpt på 3+ er at jeg fikk 2-3 da jeg var 4+1 [emoji15]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk aldri 3+ med sønnen min..Skulle ønske jeg hadde ventetgrunnen til jeg hadde håpt på 3+ er at jeg fikk 2-3 da jeg var 4+1 [emoji15]
Jeg fikk aldri 3+ med sønnen min..
Jeg hadde ikke tenkt å teste en gang, men etter mye lesing her ble jeg urolig. Tror testene er en viss pekepinn på sånn ca, tror ikke du trenger å uroe deg så veldig. Prøv igjen om noen dager ja. Skal krysse alt for deg [emoji175] Ønsker jo alle spirene med videre [emoji7][emoji175]Så det kan hverken være for lite eller for mye har jeg forstått [emoji13] prøver om to dager![]()
Skulle ønske jeg hadde ventetgrunnen til jeg hadde håpt på 3+ er at jeg fikk 2-3 da jeg var 4+1 [emoji15]
Jeg tok også en test på torsdag da jeg var 5+1 og fikk 2-3. Så tenkte å teste på nytt i morgen eller mandag da jeg er 5+4Fikk 2-3 da jeg var 4+1, så kjente også på redselen når jeg fikk 2-3 på 5+1Krysser fingrene for oss begge. Ser ut som om vi er komt like langt
![]()
Jeg tok også en test på torsdag da jeg var 5+1 og fikk 2-3. Så tenkte å teste på nytt i morgen eller mandag da jeg er 5+4Fikk 2-3 da jeg var 4+1, så kjente også på redselen når jeg fikk 2-3 på 5+1Krysser fingrene for oss begge. Ser ut som om vi er komt like langt
![]()
Skjønner gleden ❤ er jo det siste målbare du kan gjøre selv! Nå må man bare vente til vi får se liv ❤❤Jaaaaada![]()
![]()
5+1 i dag og fikk 3+ på Clearblue ❤ ❤ Tenk å bli sååå glad for det
![]()
Da må du huske å oppdatereJa![]()
![]()
ul om 14 dager jeg så blir spennende [emoji173]
Velkommen ❤❤Da tørr jeg forsiktig å komme litt over her til dere i oktoberforumet.. kjenner jeg er kjempenervøs for at det plutselig skal gå gæli.. var ikke så stressa de andre gangene.![]()
TakkVelkommen ❤❤

Herlig med flerDa tørr jeg forsiktig å komme litt over her til dere i oktoberforumet.. kjenner jeg er kjempenervøs for at det plutselig skal gå gæli.. var ikke så stressa de andre gangene.![]()
TakkHerlig med flervelkommen!