Våre graviditetstester

Første bilde var på forventede ikm og den andre er dagen etter :)
 

Vedlegg

  • 1424456801881.jpg
    1424456801881.jpg
    34,1 KB · Visninger: 61
  • 1424456815032.jpg
    1424456815032.jpg
    32,9 KB · Visninger: 58
Lurer på å ta digital jeg også. Hva er max ant uker den viser, vet du det?

Viser 1-2 fra HCG-verdier 50-200, 2-3 fra 200-2000, og 3+ fra 2000 og oppover, om jeg ikke tar helt feil. Så fin måte og på egenhånd følge med på hcg nivå hjemme da:) har ikke vært hos lege og kontrollert.. Vet liksom ikke hvor vanlig det er jeg..?
 
Viser 1-2 fra HCG-verdier 50-200, 2-3 fra 200-2000, og 3+ fra 2000 og oppover, om jeg ikke tar helt feil. Så fin måte og på egenhånd følge med på hcg nivå hjemme da:) har ikke vært hos lege og kontrollert.. Vet liksom ikke hvor vanlig det er jeg..?

Aner ikke. Har et par venninner som har gjort det. Jeg vil vente til det er sjans å se noe på UL siden legen min har det på kontoret. Men det blir jo etter man har fått 3+. Jeg tenker at det må da være mulig å kun få målt hcg uten å ha legetime.
 
Aner ikke. Har et par venninner som har gjort det. Jeg vil vente til det er sjans å se noe på UL siden legen min har det på kontoret. Men det blir jo etter man har fått 3+. Jeg tenker at det må da være mulig å kun få målt hcg uten å ha legetime.

Ja, bare stikke innom, mener du? Det hadde vært greit å få sjekka ja. Si fra hva du finner ut av, om du snakker med legekontoret ditt :)
 
I morgen tenkte jeg teste CBD for siste gang, og forhåpentligvis ligge på snittet og ha 3+ 22DPO :)
 
I morgen tenkte jeg teste CBD for siste gang, og forhåpentligvis ligge på snittet og ha 3+ 22DPO :)
Haha, helt likt som meg!! 22 DPO i morgen, og satser på 3+ og siste testen! :) Kun tatt digital uten uker tidligere, så litt spent!
 
Hmm..hva het denne igjen.. Promartis eller noe :p har ikke flere fra billigetester.

Men den ukesindikatoren, baserer den seg på hcg? Eller andre stoffer?
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    89,8 KB · Visninger: 64
Sist ukes testing, tallene står for hvilken dag i februar. Bildet er tatt før tidsfrist på dagens test. Var litt bekymra for lite stigning fra 19-22, men ser jo fint ut :)
 
Back
Topp