Pleier å være en hel del spennende, morsomme og rare drømmer hos gravide. Har dere opplevd noen enda? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ba samboer om å velge mellom hun og meg, men det klarte han ikke. Så jeg bare gråt og var helt fra meg i hele drømmen
Hadde skikkelig kjærlighetssorg.

Hahahahaha, ikke rart du ble sliten!Fy søren for en natt
Jeg drømte at samboern min hadde en til kjæreste (som han ikke var intim med eller noe, de bare var kjærester). Så jeg gikk rundt å hylgråt hele tiden, kasta ting rundt meg fordi jeg var så sint og lei megBa samboer om å velge mellom hun og meg, men det klarte han ikke. Så jeg bare gråt og var helt fra meg i hele drømmen
I en annen del av drømmen så drømte jeg at pappaen min døde. Helt plutselig. Og jeg var helt knust
Også drømte jeg at jeg var i et spill. Alt var bare kaos. Skulle gjennom en hinderløype, også var det en Berg og dalbane, og rar mat - og dette var samtidig som jeg var lei meg fordi samboern min hadde enda en kjæreste
Våkner og er helt sliten av alle inntrykkene![]()

Å herregud det der hørtes skikkelig slitsomt ut!Fy søren for en natt
Jeg drømte at samboern min hadde en til kjæreste (som han ikke var intim med eller noe, de bare var kjærester). Så jeg gikk rundt å hylgråt hele tiden, kasta ting rundt meg fordi jeg var så sint og lei megBa samboer om å velge mellom hun og meg, men det klarte han ikke. Så jeg bare gråt og var helt fra meg i hele drømmen
I en annen del av drømmen så drømte jeg at pappaen min døde. Helt plutselig. Og jeg var helt knust
Også drømte jeg at jeg var i et spill. Alt var bare kaos. Skulle gjennom en hinderløype, også var det en Berg og dalbane, og rar mat - og dette var samtidig som jeg var lei meg fordi samboern min hadde enda en kjæreste
Ja, det var detÅ herregud det der hørtes skikkelig slitsomt ut!

Hahaha, høres SÅ kjent ut! Drømmer normalt sett veldig masse kvar natt, men som gravid blir eg heilt sinnsjukt sliten av alle inntrykkene, dei e bortimot sånn crazy som dineFy søren for en natt

Ja, denne natta var ekstremHahaha, høres SÅ kjent ut! Drømmer normalt sett veldig masse kvar natt, men som gravid blir eg heilt sinnsjukt sliten av alle inntrykkene, dei e bortimot sånn crazy som dine![]()
Jeg pleier vanligvis ikke å drømme så mye rart. Men som gravid er det helt andre tilstander 

(Hun har nettopp fått en baby, så hadde heldigvis ikke vært for at hun hadde vært prøver lenge selv. Drømmen handlet bare om utenforskap)