Våre drømmer

Snøfnugg1515

Glad i forumet
☀️Påskeliljene 2026☀️
Pleier å være en hel del spennende, morsomme og rare drømmer hos gravide. Har dere opplevd noen enda? xsmile6

Ja! Når jeg tenkte kvelden før at jeg skulle bestille meg time til jordmor drømte jeg den natta at jeg og jordmor hadde konsultasjon på fjellet :hilarious: hvor får man det fra egentlig? :hilarious:

Fy søren for en natt :bag:

Jeg drømte at samboern min hadde en til kjæreste (som han ikke var intim med eller noe, de bare var kjærester). Så jeg gikk rundt å hylgråt hele tiden, kasta ting rundt meg fordi jeg var så sint og lei meg :hilarious: Ba samboer om å velge mellom hun og meg, men det klarte han ikke. Så jeg bare gråt og var helt fra meg i hele drømmen :hilarious: Hadde skikkelig kjærlighetssorg.

I en annen del av drømmen så drømte jeg at pappaen min døde. Helt plutselig. Og jeg var helt knust :sad010

Også drømte jeg at jeg var i et spill. Alt var bare kaos. Skulle gjennom en hinderløype, også var det en Berg og dalbane, og rar mat - og dette var samtidig som jeg var lei meg fordi samboern min hadde enda en kjæreste :hilarious:

Våkner og er helt sliten av alle inntrykkene :wacky:

Jeg drømte at samboern min hadde en til kjæreste (som han ikke var intim med eller noe, de bare var kjærester). Så jeg gikk rundt å hylgråt hele tiden, kasta ting rundt meg fordi jeg var så sint og lei meg :hilarious: Ba samboer om å velge mellom hun og meg, men det klarte han ikke. Så jeg bare gråt og var helt fra meg i hele drømmen :hilarious: Hadde skikkelig kjærlighetssorg.

I en annen del av drømmen så drømte jeg at pappaen min døde. Helt plutselig. Og jeg var helt knust :sad010

Også drømte jeg at jeg var i et spill. Alt var bare kaos. Skulle gjennom en hinderløype, også var det en Berg og dalbane, og rar mat - og dette var samtidig som jeg var lei meg fordi samboern min hadde enda en kjæreste :hilarious:

Hahahahaha, ikke rart du ble sliten! :laughing001

Å herregud det der hørtes skikkelig slitsomt ut!

Drømte at jeg var spontaninvitert til en bekjents bryllup, og for at de skulle kunne gifte seg måtte de og alle gjestene igjennom en rebus/hinderløype typ. En av oppgavene var scrabble men alle bokstavene lå blandet oppi en bøtte. Så min oppgave var å finne på det lengste ordet jeg kunne, og i drømme var det tydeligvis «ananas».

Så hele bryllupet ble satt i fare fordi de måtte få så og så mange poeng totalt i rebusen/hinderløypa for å kunne gifte seg og «ananas» var jo ikke akkurat til hjelp :jokercolor

Hahaha, høres SÅ kjent ut! Drømmer normalt sett veldig masse kvar natt, men som gravid blir eg heilt sinnsjukt sliten av alle inntrykkene, dei e bortimot sånn crazy som dine :hilarious:

Hahaha, høres SÅ kjent ut! Drømmer normalt sett veldig masse kvar natt, men som gravid blir eg heilt sinnsjukt sliten av alle inntrykkene, dei e bortimot sånn crazy som dine :hilarious:
Ja, denne natta var ekstrem :hilarious: Jeg pleier vanligvis ikke å drømme så mye rart. Men som gravid er det helt andre tilstander :hilarious:

Forrige graviditet drømte jeg at det lå en fremmed dame i senga vår ved siden av eldstemann. Jeg drepte henne, delte henne opp og puttet bitene i POSTKASSA av alle steder. Husker jeg våkna opp i full angst før jeg skjønte at jeg ikke hadde drept noen og at det bare var en drøm :bag:

Jeg har drømt at jeg lå i sofaen og gomla på minde banan sjokolade mens jeg lå å så på supernanny, og i natt så drømte jeg at mannen min satt med headset på magen med musikken sin og sa "Hører du dette? Dette er den feteste musikken", og at han kom hjem med 2 store poser med banansjokolade hehehe

Når jeg våkna halv 6 i dag fordi jeg drømte at det fantes en egen kinosal for fødende kvinner MED samlebånd så fedrene kunne stå i hovedinngangen å ta i mot ungene sine...

Last edited:
Natt til i går drømte jeg at jeg svømte i en sjø, men, var ikke noe fisk eller noe i den :hilarious: var helt merkelig. I natt har jeg også drømt noe rart, men jeg husker ikke hva det var :hilarious:

Jeg er en del av en «trio», vi er tre gode venninner. To av oss har akkurat blitt gravide og har termin i april.

I natt drømte jeg at vi fortalte til den ikke-gravide at vi var gravide og hadde termin i samme måned. Da ble den tredje kjempesur :smiley-ashamed004 (Hun har nettopp fått en baby, så hadde heldigvis ikke vært for at hun hadde vært prøver lenge selv. Drømmen handlet bare om utenforskap)

Jeg har de siste gangene jeg har sovet drømt at jeg har besvimt, skikkelig ekkelt :bag:

Back
Topp