Våre drømmer

Høsteple

Elsker forumet
Himmelbarn
Flere med sinnsyk fantasi i søvne? :happy

Jeg har drømt så mye rart. Blant annet at det ble opprettet egen avdeling for slemme barn på det lokale helsehuset. I kjelleren, med hengelås på dørene. Det var overraskende mange av mine elever der :happy3

Jeg har også hatt noen syke drømmer.
Mye blod og gørr, og ekle sykepleiere med sinnsyke metoder for å sjekke ulike ting, og en slags abort av noe som egentlig lignet mest på en veldig stor nervecelle.

Heldigvis så fylt av vanvittig fantasi at det tipper litt over, og isteden for å våkne redd, begynte jeg bare å le da jeg våknet. :laughing001

Flere med sinnsyk fantasi i søvne? :happy

Jeg har drømt så mye rart. Blant annet at det ble opprettet egen avdeling for slemme barn på det lokale helsehuset. I kjelleren, med hengelås på dørene. Det var overraskende mange av mine elever der :happy3

Haha, jeg å drømmer veldig mye om elevene mine faktisk! Har drømt så masse rart siden jeg ble gravid! Mye om samboeren min også, at han bestilte oransje kjøkken til oss bl.a :hilarious:

Mye rare drømmer her, våknet og tatt litt tid før eg finne ut at det var drøm. Våknet mange ganger andpusten og med hjerte som banker som bare det :smiley-ashamed008

Samme her. Har helt syke mareritt for tiden! Våkner i panikk og er gjennomsvett :hilarious:

Drømte i natt at samboeren var utro :shifty: Han skal få høre seg når han kommer hjem for å si det sånn :hilarious:

Har lest overskriften sikkert 20 ganger, og hver eneste gang leser jeg:

VÅTE drømmer… hahaha! :dead::hilarious:

Sovnet på sofaen nå i formiddag.
Drømte at jeg fikk en baby som var på størrelse med en litt stor osteloff. Hadde bare en body til henne/han, og mens jeg gikk rundt på et kjøpesenter (uten vogn selvfølgelig) kom det gusjegrønn greie ut av babyens munn, og rant utover hele bodyen. Litt sånn som i Eksorsisten. Måtte jo bare ta den av, så da gikk vi uten da. Skulle bare legge babyen fra meg mens jeg ordnet en stol, men klarte ikke å finne den igjen. Hadde altså ikke kapasitet til å ta vare på henne/han i ett døgn en gang.

Glad det var en drøm!

Jeg drømte i natt at jeg og sønnen ble nektet inn i butikken fordi vi ikke hadde munnbind. Kjefta og ble såååå sur! ‘Hvordan skal jeg få kjøpt munnbind hvis jeg ikke kan gå inn i butikken???!!’

:laughing002

Jeg drømte at jeg fødte også etter 3 dager var ungen plutselig så stor at den gikk.... Vet dem sier tiden går fort, men det får da være måte på :laughing002

Back
Topp