Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte bare siden han skulle på jobbreise og det koster jo minimalt der i forhold til herSå mye fint! Jeg venter litt til, men sikker på å få fyllt opp garderoben etterhvert![]()
Måtte bare siden han skulle på jobbreise og det koster jo minimalt der i forhold til her![]()
Ja her er det bare å laste opp etterhvert som innkjøpene kommer i husSå massa fint. Kjekt med en sånn tråd![]()
Ja de ska me gjørJa her er det bare å laste opp etterhvert som innkjøpene kommer i hus![]()
Jeg har kjøpt vogn allerede da det ikke gikk an å la vær.. 3500 for Emmaljunga duo edge med sportsdel og div fancy utstyr. Brukt såklart men den er jo helt strøken.![]()
![]()
Jeg har kjøpt vogn allerede da det ikke gikk an å la vær.. 3500 for Emmaljunga duo edge med sportsdel og div fancy utstyr. Brukt såklart men den er jo helt strøken.![]()
![]()
Så stiligeVar jo litt salg på Zara, og jeg ble jo helt forelsket i fargene! selv om noe er i 18-24mnd...
Kjæresen ble litt sur og syns det var veldig unødvendig å kjøpe nå![]()
![]()
Det blir jente ser jegVis vedlegget 146298Måtte bare![]()
hehe, owyesDet blir jente ser jeg![]()
Vis vedlegget 146298Måtte bare![]()
Kappahl tror jeg det varOh, den pysjamasen frammerst var jo bare såååå fin! hvor kjøpte du den?![]()