Våre barnevogner

Har Bumbleride indie med 3 hjul hvor forhjulet kan låses. Den brukes både i byen og på landet og jeg syntes den er himmelsk på både traktorvei som asfalt :)
Skal investere i ski(!) til hjulene denne vinteren så blir den enda bedre på vinterføret i fjellet.

Har hatt teutonia med 4 faste hjul tidligere - fin den også men for meg er Bumbleride enda bedre på grus etc. Pluss for vanlige dekk og ikke plastikk
 
a7c04f2f989e26d1f6bfdd38a07b1cdc.jpg

Denne har vi kjøpt. Understellet kjøpte vi brukt Emmaljunga super viking [emoji177][emoji177]
 
Er dere fornøyd med vognene deres? :)

Vi er veldig fornøyd med vår (Emmaljunga Mondial Deluxe) :) Ja, den er tung og tar endel plass men den er kjempegod å trille, den er stødig, bagen er stor noe som er praktisk om vinteren med dunpose, høyden er perfekt og det er god plass i kurven under.
 
Vi har emmaljunga Nxt90F. Er superfornøyd!! Kommer seg frem på snøhaugene lett som bare det.
Har en easygrow nature dunpose oppi og det passer fint. Den er litt lang men den former seg fint nedi likevel. Lille mann trives godt nedi vogna [emoji7]
 
Vi har også Emmaljunga NXT90F, og er veldig fornøyde! Kjøpte terrenghjulsettet i tillegg (4 faste hjul), og syns det fungerer veldig godt når man triller ute nå på vinteren!
 
Vi har en Emmaljunga 2012 mod. Kjøpte den brukt, men den var nesten ikke brukt. Jeg synes den er helt grei å trille, men den er stor og tung for løfting inn og ut av bilen. Så vidt vi har plass til den og vi har en vw touran. Eneste jeg savner ang trilling er lufttdekk og at den var litt lettere. Vi hadde en EasyWalker sky til de to eldste og den var kjempegod å trille og veldig liten og lett i forhold.
 
Vi har en Emmaljunga 2012 mod. Kjøpte den brukt, men den var nesten ikke brukt. Jeg synes den er helt grei å trille, men den er stor og tung for løfting inn og ut av bilen. Så vidt vi har plass til den og vi har en vw touran. Eneste jeg savner ang trilling er lufttdekk og at den var litt lettere. Vi hadde en EasyWalker sky til de to eldste og den var kjempegod å trille og veldig liten og lett i forhold.
Vi har easywalker sky (kjøpte den til frøkna, og har også kjøpt en billig søskenvogn nå da siden de er litt tette) og jeg syns den er kjempegod å trille :happy:
 
Vi har Emmaljunga Edge Lounge og vi er veldig fornøyde! Helt fantastisk å trille og veldig greit med stor bag. [emoji4]
 
Har du fått testet den noe? Kjøpt den jeg og, men sniker fra januar ;)

Sniker fra januar[emoji14]
Jeg har denne og er superfornøyd[emoji1319] Vogna er lett å trille, lett å legge sammen og tar liten plass[emoji119]
Oppi har vi en voksi urban og lillesøster storkoser seg oppi den[emoji3]
 
Vi valgte Stokke Trailz. Romslig bag og perfekt høyde til pappaen som er over 190cm.
Har også bilsete i samme, så det blir enkelt å bare klikke det fast på vogna.
 
Nå har vi fått brukt vogna (Emmaljunga Mondial Deluxe) endel og jeg er så fornøyd! Det har vært snø siden hun ble født og det blir mer og mer, så jeg er glad for at vi valgte en med fire hjul og at vi gikk for understellet med litt mindre og bredere hjul enn det som egentlig hørte til. Det hadde vært helt håpløst å komme seg frem ellers. Det er også en fordel at vogna er tung, da setter man seg ikke så lett fast når det er dårlig brøytet. Den har også stoor bag, noe som er praktisk om vinteren med vognpose og yttertøy. Ja, den er tung og løfte ut og inn av bilen og den tar endel plass men det blir man vandt til og da tenker man ikke over det lenger og det er den verdt! :)
 
Jeg har brukt søskenvognen vi kjøpte brukt av noen bekjente til 500kr noen ganger, og aner ikke hva jeg skulle gjort uten den! :happy: det er ikke noe kjent merke, så husker ikke i farten hva den heter da :p
 
Nå har vi fått brukt vogna (Emmaljunga Mondial Deluxe) endel og jeg er så fornøyd! Det har vært snø siden hun ble født og det blir mer og mer, så jeg er glad for at vi valgte en med fire hjul og at vi gikk for understellet med litt mindre og bredere hjul enn det som egentlig hørte til. Det hadde vært helt håpløst å komme seg frem ellers. Det er også en fordel at vogna er tung, da setter man seg ikke så lett fast når det er dårlig brøytet. Den har også stoor bag, noe som er praktisk om vinteren med vognpose og yttertøy. Ja, den er tung og løfte ut og inn av bilen og den tar endel plass men det blir man vandt til og da tenker man ikke over det lenger og det er den verdt! :)

Og ikke minst, kurven under er stor og solid! Det hadde jeg ikke tenkt på i forkant i det hele tatt men det er veldig greit når man bor i gåavstand til butikken og det er greit å trille og handle samtidig.
 
Nå har vi fått brukt vogna (Emmaljunga Mondial Deluxe) endel og jeg er så fornøyd! Det har vært snø siden hun ble født og det blir mer og mer, så jeg er glad for at vi valgte en med fire hjul og at vi gikk for understellet med litt mindre og bredere hjul enn det som egentlig hørte til. Det hadde vært helt håpløst å komme seg frem ellers. Det er også en fordel at vogna er tung, da setter man seg ikke så lett fast når det er dårlig brøytet. Den har også stoor bag, noe som er praktisk om vinteren med vognpose og yttertøy. Ja, den er tung og løfte ut og inn av bilen og den tar endel plass men det blir man vandt til og da tenker man ikke over det lenger og det er den verdt! :)
Vi har samme og er veldig fornøyd. Synes den er supergod å trille med, gleder meg til jeg kan bruke den enda mer, for nå er det såpass kaldt at jeg ikke vil ta lille ut [emoji20]
 
Vi har babyjogger city tror jeg den heter. Er superfornøyd med den! Pga revmatisme kan jeg ikke løfte tungt og den er superenkelt å få inn og ut av bilen. Den har vært god å trille i skog og mark og på snø. Samtidig så er den lekker!
 
Back
Topp