Våre adventshjem!

Destiny85

Forumet er livet
Felles adventshjem tråd[:D]

Vis frem pynten deres[;)]

Så koselig du har pyntet til jul vimsa[:)] Fikk skikkelig julestemning av bildene[:)][:)]

Gardinene, er de kjøpt på kid eller? Jeg har nemlig de i lilla[:)] Er kjempefine, og lurer litt på å ta turen ned å kjøpe i røde, og ha julegardiner i år. Om de har noen igjen i butikken da vel å merke[:)]

ORIGINAL: **vimsa**

ORIGINAL: *Sandermamma*

Så koselig du har pyntet til jul vimsa[:)] Fikk skikkelig julestemning av bildene[:)][:)]

Gardinene, er de kjøpt på kid eller? Jeg har nemlig de i lilla[:)] Er kjempefine, og lurer litt på å ta turen ned å kjøpe i røde, og ha julegardiner i år. Om de har noen igjen i butikken da vel å merke[:)]

Jepp,er KID gardiner:) kjøpte de i fjor[:)][:)]  takk,synes det ble koselig selv tross det stygge brystpanelet jeg hater[:'(][:'(] men men,får gjøre det beste ut av det man har[:)][:)]

Men du, hvis du ikke liker det brystpanelet, hva med å male det? Vi har brystpanel uti gangen, og der tok jeg bare og kvistlakka, grunna og malte. Ble så fint så[:)][:)] Det er noe å tenke på, og mye enklere enn å evt rive og legge ny tapet[:)]

Syns du hadde det kjempekoselig i hvert fall[:)] Har jo vært der og sett det in real life også, så vet jo at det er fint[:)]

Kjempe fint Vimsa [:)]
har ikke pyntet så mye til jul jeg da, men jeg er ikke blitt ordentlig voksen enda [8D] (i en alder av 30 år)

Kjempe koselig du har det Vimsa [:)] Fikk også skikkelig julestemning[:)]

ORIGINAL: *WilliamPrinsen*

Kjempe fint Vimsa [:)]
har ikke pyntet så mye til jul jeg da, men jeg er ikke blitt ordentlig voksen enda [8D] (i en alder av 30 år)

ikke jeg heller[8D]

Back
Topp