Våre 4 beinte venner

å ikke helt sist men minst[:D]
"svartflekk" (vi har to kaniner å en hannkatt, men di er ute for øyebliket å d er tungt å få bilder av så mange dyr!!!) ble litt utålmodig...[:)]

ORIGINAL: Ametystia

Her er min Berner Sennen hund Leo. Han er 6 måneder gammel[:D]

Og her er mine to Hellig Birma katter:

Sååå nydelige katter, elsker katter jeg. Vi hadde tonkaneser før, blanding av burmeser og siameser. Syns de har så fine tegninger i ansiktet.

Så mange fine dyr det var her[:D]
Er så spent på hvordan "babyen" min kommer til å reagere når den virkelige babyen kommer, for han elsker andre barn, men er jo ikke sikkert det er like stas med en som bor her[8D][:D] Men regner med det går helt fint! Gleder meg egentlig jeg[:)]

Vet nesten ikke om jeg tør, men her er en av våre firbeinte:

Det er en nydelig rottedame på 1 år og 7 måneder som nyter sin bedagelige tilværelse i selskap med fire andre rottefrøkener.[:D]

Ja, de er forferdelig late! [:D] Legg merke til den lille "hånden" som stikker opp over halen; "Vær så snill, ingen bilder..."[:D][:D]

ORIGINAL: Twini

Så nydelige "tibber" dere har, hvitbeis! og søte puser[:)]!

ja er di ikke??[:)]

så du åsså hadde tibbe, han var jo å kjempeskjønn! vi har jo bare hokjønn her så det blir ikke mye av dem.. (liker ikke ordet tispe[&:])

ORIGINAL: malrodien

pusen min[:D] ca 14 år

Hvordan går det med pusen din malrodien??

ORIGINAL: lenemor

pusen min[:D] ca 14 år

Hvordan går det med pusen din malrodien??

han er bedre.. infeksjonen er nesten borte og han er blitt veldig pigg igjen[;)] han er jo en gammel katt, så litt små ting hører med til alderen.. (dårlig hørsel, syn osv) men han er kjempe kos[:)]

han er bedre.. infeksjonen er nesten borte og han er blitt veldig pigg igjen[;)] han er jo en gammel katt, så litt små ting hører med til alderen.. (dårlig hørsel, syn osv) men han er kjempe kos[:)]

Det er godt å høre... selv om man får seg kjæledyr vel vitende om at man må gi slipp på dem en gang, så er det trist når det skjer... så jeg håper du får ha han så lenge som mulig (eller, han bor vel hos faren din... men at han får leve da...)

han bor hos pappa ja, ca 10 min unna der jeg bor. de bor i et rolig boligfelt mens vi bor midt i sentrum, så er best for han å bo litt rolig. blir enklere å gi slipp på han når den gang skjer å da vetttu.

Vi har ingen husdyr pga at både jeg og guttene har allergi.

Men her er et bilde av hunden til søstra mi:

Vi har to hunder og tre katter.... ikke verre... De to hundene er av rasen boerboel, og den ene hunden har vært på barnetv noen ganger. ( Matmor er litt stolt ja.... :-)

Pelota! Så nydelig Rottis du har!! Pappa har selv to stk.. Ei tispe på 11 år (gammel ja) og en rottisgutt på 7 år tror jeg.. [:D] Verdens snilleste og fineste hunder..!! Hann hunden overtok de fra en narkoman så den hunden har vert gjennom forskjellig.. Men er så snill som dagen er lang.. [:D] Han er kjempediger da! Men den største koseklumpen man kan tenke seg..
Har sagt til samboer at hvis vi skal ha hund noengang har jeg lyst på rottweiler ja.. [:D]

ORIGINAL: Almyrida24

Pelota! Så nydelig Rottis du har!! Pappa har selv to stk.. Ei tispe på 11 år (gammel ja) og en rottisgutt på 7 år tror jeg.. [:D] Verdens snilleste og fineste hunder..!! Hann hunden overtok de fra en narkoman så den hunden har vert gjennom forskjellig.. Men er så snill som dagen er lang.. [:D] Han er kjempediger da! Men den største koseklumpen man kan tenke seg..
Har sagt til samboer at hvis vi skal ha hund noengang har jeg lyst på rottweiler ja.. [:D]

Du som bor på svalbard har vel en sånn du?:

[:D]

Hahaha!! You know it lenemor! [:D]

ORIGINAL: Almyrida24

Takk[:)] Min er vel sånn mellomstor, men 50 kg kosegutt ja! Han skjønner ikke selv hvor stor han er, så for han er det en selvfølge at jeg klarer å ha han på fanget når vi koser[8|][:D] jada ikke noe problem[;)]

hahahahahahahaha[:D]

Back
Topp