Våre 4 beinte venner

lakrisbåten

Elsker forumet
Tenkte det var morro å se hva slags 4 beinte vi har, så jeg kan begynne å legge in et bilde av hunden vår. Hun heter Dina, og bildet ble tatt når vi var å tittet på henne som valp, 8 uker gammel. Hun er av rasen Hovawart, og er idag myye større ja [:D][:D]. Hun blir 10 mnd den 4 juli [:)]

Og så et bilde av kattene da.. Den lyse heter Tassen, og så er det Malin. Hun ble desverre borte for en mnd siden, så det har vært sorg i huset[:(] 

Bildet ble tatt når dem var rundt tre mnd. [:D]

Her er dovendyret mitt[:)] (3 år gammel rottis gutt, som tror han er verdens minste lille skapning[:D])

Her er mine små;

Lillebror Sophus til venstre, og storesøster Muskat til høyre. De er adoptert fra hvert sitt sted, så de er ikke så like - og de har helt klart forskjellige personligheter også.

ORIGINAL: Pelota

Her er dovendyret mitt[:)] (3 år gammel rottis gutt, som tror han er verdens minste lille skapning[:D])

ÅÅÅÅÅ såå herlig!!! En av mine yndlingsraser[:)][:)]  Men det var ikke bare jeg som bestemte når vi skulle ha hund [:D]. Men har du sett noe så søtt

ORIGINAL: ih78

ÅÅÅÅÅ såå herlig!!! En av mine yndlingsraser[:)][:)]  Men det var ikke bare jeg som bestemte når vi skulle ha hund [:D]. Men har du sett noe så søtt

Takk, synes og han er søt da[:)] Var egentlig ikke bare jeg som skulle bestemme heller, sambo var direkte redd rottweiler på den tiden[8|] men med litt overtalelse og stahet så fikk jeg vilja mi til slutt da.. Og gjett hvem som er glad for det i dag og elsker den hunden over alt på jord... joda det er sambo det[:D]

Kjempesøt hund du og har forresten! Synes de er så stilige når de har andre farger enn sort![:)] 

Og her en min nydelige vovse. Han er blanding av engelsk setter og lundehund [:D]

Her er våran lilla Sessa frøken [:D]
Hun er en norsk skogskatt (med stamtavla) og fyller 1 år 8 juli..
Har ordnet pappir nå, så kanskje vi ska prøve å stille henne ut [:)]

Bilder av min kjæreste firbente venn:

Å så mange søte!!!!!

åhhhh denne sia kommer til å fylles opp nå!!
da jeg ikke vet hvordan jeg skal legge inn bilder av flere samtidig, så får det bli på denne måten[&:][8D]

vi har 5 tibber[:D](tibetansk spaniel)
dette er minni hun er 5 år[:)]

dette er laika på snart 13 måneder[:)]

thai på 7 måneder '(tror jeg)[8D][:)]

hedda på 6 måneder[:)]

og luna på 5 måneder, hun er dattra til minni[:)]

så var d kattene[:)]
dette er nemi å hun er litt over to år

dette er en av hennes barn "farts stripa"[:)]

dette er nr 2! "flekkhale"[:)]

og så nr 3! dette er "retard"[:)]

Back