Vårdress?!

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Hvilken vårdress skal dere ha til de små i år? [:D] *Legg ved bilde*

kommer til å bruke reimadressen hele våren vi [:)] Har fleecedress som kan kneppes inni til den når det er kaldt og fjernes når det ikke er så kaldt. Har en ekstra billigdress fra europris vi kommer til å bruke i krisetilfeller hvis f.eks den andre dressen er våt, men det har ikke skjedd enda. De bruker vel regntøy utenpå nå, de har ihvertfall etterlyst regntøy i barnehagen. Hun fikk nytt reflexregntøy igår, så satser på at det holder [:)]

Fikk kjøpt en Reima til Emma på salg til 499,- litt stor ettersom det er str 92, men hun har en foret regndress og som kan brukes.

Jeg satser på at de han hadde i høst fra PoP og Reima passer til å begynne med. I tillegg har jeg kjøpt en fra NameIT i softshell og en grå fra POP....

Orker ikke legge inn bilde [8D]

ORIGINAL: MammaMia98

Jeg satser på at de han hadde i høst fra PoP og Reima passer til å begynne med. I tillegg har jeg kjøpt en fra NameIT i softshell og en grå fra POP....

Orker ikke legge inn bilde [8D]

Ja den så veldig fin ut.

Har kjøpt nameit softshell dress og så skal jeg kjøpe et todelt regnsett etter hvert...
Ellers så bruker vi bare skogstad jakka og en reflex vinterbukse når det er kaldt[:)]

vi har en HH''finner ikke bilde

Stormberg,,, rosa[;)]

Vi tar ut foret på den hun har.
Retro fra Leketøy.
Ellers har hun fått nytt regntøy, todelt fra Navigare.
Regner vel med at det også blir brukt en del.
Gummistøvler og Cherrox på beina.

vi har Reima[:)]

Denne fra Reflex

Kjøpte den ifjor og den passer enda.
Blir en Polarn O. Pyret til høsten [:D]

ORIGINAL: Imogene

Denne fra Reflex

Synes du ikke den var dyr likevel? [;)]

Minstejenta sin HH dress som hun fikk til høsten i fjor passer nok i år også da den ble kjøpt ganske stor.
Har en Skogstad til eldstejenta. Om den er blitt for liten må hun ha ny, men hvilken vet jeg ikke.

Her ble det HH i år. Det er tilbud på dem på obs denne uka [;)]

I fjor hadde vi fra reflex. Veldig fornøyd, men den var desverre for liten.

Den lilla som jenta har på seg var knall fin!! [:D] Hvor er de kjøpt??

ORIGINAL: dripdrop

Den lilla som jenta har på seg var knall fin!! [:D] Hvor er de kjøpt??

jepp, den er superfin!! Kjøpte den på en butikk her i oslo. Men merket selges jo mange steder [:)]

Er ganske stor i størrelsen.

Edit:
Kjøpte den i høst - så mulig det er en farge/ modell som er gått ut. Men er ikke sikker.

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Imogene

Denne fra Reflex

Synes du ikke den var dyr likevel? [;)]

Jo - jeg synes det!
Men den er fin og vanntett - og jeg har lyst til å prøve det merket i dress [;)]

Vi har en Navigare fra i fjor som sikkert passer litt til [:)]

Og denne som jeg akkurat har kjøpt på flust.

Back
Topp