Vårdress til baby

MissFlite

Glad i forumet
Nå er det endelig vår og vi skal være mye ute fremover! Jeg trenger en dress å ha på lillemor som nå er 6,5 mnd. Jeg tenker noe som kan brukes når hun ligger og kravler i gresset, i vogn og i sele, som ihvertfall tåler litt vann og er vindtett. Må være behagelig og lett å ta på. Hu skal begynne i barnehage i september og da er hun sikkert vokst ut av det hun passer nå, så ser etter noe billig som funker frem til det!

Noen med tips?

BD36637C-151C-48A6-9510-B32C662B6567.png Jeg ville nok tenkt på bevegeligheten når barnet er sp lite, stiv dress er ikke godt da.
Her har de en til fin pris

Vis vedlegget 294865 Jeg ville nok tenkt på bevegeligheten når barnet er sp lite, stiv dress er ikke godt da.
Her har de en til fin pris

Hvor får man kjøpt disse hvis det er et merke du anbefaler? Ønsker å kjøpe i butikk så jeg får prøvd og sett passform :)

Og, ja absolutt, må være lett og behagelig å ha på, ikke noe stive greier!

Hvor får man kjøpt disse hvis det er et merke du anbefaler? Ønsker å kjøpe i butikk så jeg får prøvd og sett passform :)

Og, ja absolutt, må være lett og behagelig å ha på, ikke noe stive greier!
Babyshop har de mener jeg
Ellers er wheat gode dresser

Første dressen til min var reflex, fungerte veldig bra til kravling ute, myk og tynn :) Billig og. Fås på barnas hus om du har i nærheten :)

Da mine var så små, så brukte jeg en fra Polarn o Pyret. Veldig fornøyd med den. Mener det var en softshell dress :)

Wheat termo dress liker jeg til baby, brukt frå 5mnd ca:) brukte wheat skalldress frå ca 9 mnd..

Back
Topp