Vårdress og vognpose til sportsvogn

MamaJane

Betatt av forumet
Heisann, 

Nå er det snart vår :)) Jippi!! Og snart har småen vokst utav TFK bagen.. Så veldig snart på tide å bytte til sportsvogn.. men hva bruker jeg i vogna da? Vognpose? Eller bare skinn og dyne/teppe?

Og va me vårdress? Har noen noe å anbefale, har jo ikke begynt å gå enda. men tenker det er godt med noe vindtett og vanntett. 

Vi har så stor bag at den passer nok langt ut på høsten tenker jeg:) Men skulle jeg byttet nå ville jeg brukt skinn i bunnen og ganske sikkert voksiposen også. Er jo godt å sitte nede i den med underkroppen og heller bare ha på en jakke på overkroppen.
Deilig tid fremover med mindre klær:)

Ellers har jeg kjøpt en Reimadress til å ha nå i vår og tidlig på høsten. Ellers har jeg også en bomullsdress til å ha på dager hvor det blir for tett og klamt med vanntett dress. Det er vanskelig å kle disse små. Gutten min er veldig varm av seg, så prøver å ikke pakke han for mye inn ;)

Det blir nok Reflex dress til han. De har noen fine på Barnas Hus nå.. eller ikke så veldig fine, men helt greie til grei pris. 

Men.... STØRRELSE? Det er vanskelig. Vil han skal bruke den i vår, sommer og høst.. 

Han begynner snart på størrelse 74, 68 er akkuratt passe, men begynner å bli litt lite..Kjøper jeg 74 eller 80 da? Hun i butikken sa hun ville ikke kjøpe større enn 74, men jeg er ikke helt sikker jeg... burde kanskje gå for 80? Eller?

74 er vel en størrelse som blir brukt en stund?

Madinka skrev:
Vi er også på utkikk. Skal jo ha dress å krype rundt i :-)

Jeg vil anbefale deg å prøve dressen, rett og slett. Enten på butikken, eller hjemme om det er bedre.
Jeg ville nok ikke kjøpt dressen for stor, for det skal jo føles behagelig å bevege seg i den. 

Men jeg tenker også litt som deg, at jeg vil at den skal passe til høsten i hvert fall. Men de vokser nok ikke så mye nå som de hittil har gjort. 

Lille her har brukt 74 og 80 (varierer litt etter produsent), og vi fikk råd om å kjøpe 86. 
Uansett skal vi prøve dressen før vi bestemmer oss, (og nei, vi har ikke funnet noen riktig ennå) ;)

Back
Topp