Vårdress eller softshelldress

Ceccii86

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Hva foretrekker dere og hvilket merke?

Har til nå brukt vårdress fra wheat, men syns denne kan bli litt tynn til tider så vurderer softshelldress i tillegg (lille er 15 mnd).

Personlig liker jeg ikke softshell. Min blir veldig klam og varm i dem, uansett temp, da de puster dårlig.
Jeg/vi går for skall, og har heller et lag under

Her blir og mini lett varm i softshell, så justerer innerlagene under helt tynn parkdress heller. Vi har hatt en fra reflex og brukte den litt på kveldstid når det var kjøligere. Andre liker softshell veldig godt da, de fra name it får mye skryt :)

Vi har brukt Nameit sine og er veldig fornøyd med de, både vår og høst :)

Jeg er superfornøyd med Name-IT sine softshell dresser! Har hatt mange.

Jeg er superfornøyd med Name-IT sine softshell dresser! Har hatt mange.

Enig.
Vi har ikke brukt den så lenge da, men hvordan er den i regnvær? Holder den tett eller bør man ha noe annet da?

Har reima i barnehagen og name it softshell dress hjemme. Veldig fornøyd med begge. God vannsøyle som gjør at de tåler regn og litt hopping i vanndammer, men regner det mye vil jeg ha brukt regntøy.

Enig.
Vi har ikke brukt den så lenge da, men hvordan er den i regnvær? Holder den tett eller bør man ha noe annet da?
Den er ganske tett, men om det regner mye så bruker jeg regntøy:)

Den er ganske tett, men om det regner mye så bruker jeg regntøy:)

Oki! Får se hva vi gjør når behovet melder seg. Regner ikke såå mye her vi bor, så da ser jeg heller an hvor bløt han blir. :)

Som flere nevner over ville jeg anbefalt en tynn ulldress under dressen fremfor softshell.

Back
Topp