Vår.....

Foggy

Glad i forumet
Er sååå deilig med vår! :) vært fall en liten smak av vår.
Vi bor i rekkehus og merker så UTROLIG. forskjell, om våren og sommeren er der liv og aktivitet (positivt :) )om vinteren er det så man knapt merker at det bor folk ved side av!!
Så nå sitter jeg ute på trappen til terrassen og nyter mer solen etter wn deilig skogstur! :):) love it!!!

Helt nydelig! Tviler på at den er kommet for og bli, men får nyte d så lenge det varer! :D

Kjempedeilig ja! Merker godt at det er godt og varmt, og herlig å kunne bruke en tynnere jakke utendørs! Kjenner godt at sola varmer :)

Jeg så våren komme i går..trodde jeg. Helt til jeg sto opp i dag å alt var hvitt :P I går var all snøen borte..
Gleeeder meg til våren kommer for fullt :)

Våren er så fantastisk.. Man blir så glad!!! :happy093Vi har sittet ute i sola i hele dag, og jeg kjenner faktisk at solen har satt spor i ansiktet. Litt stiv og småbrent.. Og masse fregner =)

Vi grilla i dag :) Det var digg det,sol og grillings gir litt ekstar energi.kroppen og sinnet vet at snart kommer det varmere tider med mye ute tid og kos :)

Å grillmat hørtes deilig ut!!:)
I år skal jeg kjøpe meg kullgrill!!! Savner det jeg :) :p

I går var det herlig ute! Vi var ute i fire timer og grillet pølser med tre andre familier! Sola var ute hele tiden og har fått masse farge og fregner i ansiktet! :) Håper det varer og at det ikke kommer mer snø nå!

Våren er så velkommen her!! :) I går var det deilig temperatur hos oss. Vi var masse ute og guttungen fikk endelig sykle på trehjulsykkelen andre steder enn inne i huset ;) Det er herlig med lysere morgener og lengre lyst om kvelden, og at vi faktisk kan gå ut og leke etter middagen i dagslys:)

Merker at våren er kommet, snø og is smelter, sola varmer å i går hadde vi 10+ :) deilig !

Back
Topp