vår voksi pose *beklager, dobbelpost*

Hope2011

Flørter med forumet
er nå herved bestilt av min mor... :)
Hva anbefales av stoffer ?? Jeg har jo absolutt ikke peil, eier ikke en sy maskin engang..skulle gjerne vært kreativ altså

Har dere noen gode oppskrifter ser jeg gjerne på de også. Har sett på kretaiv tråden..

ligger noen ekle oppskrifter på kreativitetstråde iallefall (eller linker til de ) til og med JEG klarte det så =P skal du sy selv ville jeg hatt poplin eller bevernylon på utsiden iallefall.. det er vannavvisende [:)] Jeg har polarfleece inni, den er tykk og myk[;)] men kan vel bruke det meste [;)]

når jeg laga, fikk jeg hjelp av ho på stoffbutikken, men valgte et stoff som tålte litt regn, å som var lett å vaske lett over ved evt flekker utenpå , inni, fleece lignende :)
Husker desverre ikke stoffnavn på det uttenpå [:)]

Lyke til!!
Om det var jeg som hadde flaks eller ka, det var faktisk ikke så veldig vanskelig [:D]

tegnet dere opp mal på papir eller noe før dere begynte med stoffet??? Er vel litt vanskelig å få det beint??

Er vel strengt talt ikke voksipose da, men hjemmelaga vognpose (for å være pirkete) [8D]

Blir jo som å skulle lage vogn selv å kallle den Emmaljunga.. [8|]

ORIGINAL: FRK John Deere

Er vel strengt talt ikke voksipose da, men hjemmelaga vognpose (for å være pirkete) [8D]

det er jo en pose unge kan vokse i = voksipose (i mitt hode[:-])

ORIGINAL: Mirakelbarnet

tegnet dere opp mal på papir eller noe før dere begynte med stoffet??? Er vel litt vanskelig å få det beint??

Dattra mi har sånne svære papiruller fra ikea som jeg tegna opp på :)

ORIGINAL: Lussa88

VEl, er jo en pose som heter VOKSIpose da.. til den fine sum av 2500ca.. det er voksiopse[;)]

VoksEpose blir vel da det du mener [:)]
høres jeg rimelig sær ut, men men.. [8D]

VEl, er jo en pose som heter VOKSIpose da.. til den fine sum av 2500ca.. det er voksiopse[;)]

VoksEpose blir vel da det du mener [:)]
høres jeg rimelig sær ut, men men.. [8D]

ja vet om voksiposene også, har en selv, men er vel en grunn for navnet tenker jeg ;) det er en pose de vokser I , posen vokser jo ikke[8D][8|]

(nå hørs jeg sær ut å[8D][:-])

hva sier du? konkludere med : kjært barn mange navn ?? =P

hva sier du? konkludere med : kjært barn mange navn ?? =P

hm.. tja.. ehm..

Om man lager selv er det ikke voksipose, men om den lages etter mal til voksipose blir det en vognpose som kan brukes som pose fra barnet er nyfødt til veldig gammel/stor[8D]

vi blir ikke enig, for jeg er så sær[8D] haha

Back
Topp