Vår viltre hjerteknuser

Knøtt

Gift med forumet
Marslykke 2016
Julibarna 2019
Novemberbarna 2021
Her er vår lille hjerteknuser! Vilter liten krabat som ble mål til å være 6,2 cm :) Ble satt fram til 12 +4 (trodde vi var 11 +6). For en opplevelse!
ea540d475af5970c2ff5ddebda2d8eef

Kjekt :-)

Så gøy når man blir flyttet den veien da :) UL rundt uke 12 gir de beste bildene synes jeg :) Gleder meg til min tur, om litt i underkant av 3 uker :D

Så gøy når man blir flyttet den veien da :) UL rundt uke 12 gir de beste bildene synes jeg :) Gleder meg til min tur, om litt i underkant av 3 uker :D
Det var en fantastisk opplevelse! Særlig for den vordende far :) Det er bare å glede seg!

Tusen takk, alle sammen!

Så nydelig <3 Innså akkurat nå at ultralyd maskinene de har på sykehuset her virkelig dårlig

Så nydelig <3 Innså akkurat nå at ultralyd maskinene de har på sykehuset her virkelig dårlig
Så dumt! Fikk dere se bevegelse da? Vi så hele tiden et tydelig foster som sprellet rundt! Var vanskelig å ta bilde fordi den ikke ville være rolig :p Dette var privat, og jeg syns absolutt at det var verdt den tusenlappen vi betalte :)

Så dumt! Fikk dere se bevegelse da? Vi så hele tiden et tydelig foster som sprellet rundt! Var vanskelig å ta bilde fordi den ikke ville være rolig :p Dette var privat, og jeg syns absolutt at det var verdt den tusenlappen vi betalte :)

Så hjertet slo, men lite bevegelse ellers. Er nok som store søsteren, meget bedagelig unge :p
Vi kommer til å ta privat i uke 26 eller noe. Men er langt å reise, så tenker det får holde det til da.
Ellers måtte jeg ha gårsdagens på sykehuset, for det er pga oppfølging.

Så herlig bilde! Nå gleder jeg meg til privat ul! :-)

Back
Topp