Vår vei til baby

Mistenker det.. Fikk jo positiv. Men, vi var bare i første :) Kanskje den sitter i pp2 sånn som deg? :)
Uansett, så har jeg god kål på hvordan syklusen min er :) Gikk rett på slik den var før jeg begynte med hormoner. Skjønner veldig godt, merker jeg nå, hvorfor det var "godt" å ha mensen på hormonene. For fy f... Auauau

håper den sitter så snart som mulig! heia heia!!!<3
 
10 dpo idag
Mensmurringer, restless som jeg får ved hver mensen, vondt, trøtt og sliten. Merker at ferien starter fredag klokken 15 for å si det sånn
Ikm på søndag.
Svak positiv test igår kveld. Venter på babyplan sine tidligtester, som forhåpentligvis ligger i postkassen til jeg kommer hjem. Ville ikke si noe til mannen om testen, siden jeg fikk svak positiv forrige pp også, men som nok har endt i kjemisk. Håper at denne ikke er det, og at vi kan gå veien videre med spire i magen:Heartred
 
10 dpo idag
Mensmurringer, restless som jeg får ved hver mensen, vondt, trøtt og sliten. Merker at ferien starter fredag klokken 15 for å si det sånn
Ikm på søndag.
Svak positiv test igår kveld. Venter på babyplan sine tidligtester, som forhåpentligvis ligger i postkassen til jeg kommer hjem. Ville ikke si noe til mannen om testen, siden jeg fikk svak positiv forrige pp også, men som nok har endt i kjemisk. Håper at denne ikke er det, og at vi kan gå veien videre med spire i magen[emoji813]red
Tvitvi [emoji173] [emoji173] [emoji173]
 
hvordan går det?<3

Var nok enda en kjemisk hadde vært mye bedre om eg aldri i heile tatt fikk positiv test.. menmen, er i 3.pp no. 7dpo. Allerede idag en ganske tydelig positiv!
Tissa på pinne etter noen cider, og vist søren var det 2! På vei i bryllup nå, så blir spennende å se om denne holder seg :Heartpink
 
Var nok enda en kjemisk hadde vært mye bedre om eg aldri i heile tatt fikk positiv test.. menmen, er i 3.pp no. 7dpo. Allerede idag en ganske tydelig positiv!
Tissa på pinne etter noen cider, og vist søren var det 2! På vei i bryllup nå, så blir spennende å se om denne holder seg :Heartpink


ååå så spennende med to streker!! håper du legger ut bilde av noen fine tester<3 men husk å kos deg i bryllup<3! kjipt å ikke drikke men forhåpentligvis er det en spire i magen som skal gi den mega med glede framover!<3
 
Ikm imorgen.
Fikk kun den ene positive testen, hadde gitt veldig opp og tenkte vi fikk prøve på i neste pp. Idag fikk eg 2 streker igjen på rfsu sine test ofte tester. One step ebay er fortsatt blenda.
 

Vedlegg

  • 8431FACB-BEEF-404F-9CFE-57A49DFB1EBD.jpeg
    8431FACB-BEEF-404F-9CFE-57A49DFB1EBD.jpeg
    63,3 KB · Visninger: 73
Ikm imorgen.
Fikk kun den ene positive testen, hadde gitt veldig opp og tenkte vi fikk prøve på i neste pp. Idag fikk eg 2 streker igjen på rfsu sine test ofte tester. One step ebay er fortsatt blenda.
Oi! Dette ser lovende ut! One step fra ebay er noe drit, fikk ikke styrke på mine før rfsu testene var ganske sterke
 
Oi! Dette ser lovende ut! One step fra ebay er noe drit, fikk ikke styrke på mine før rfsu testene var ganske sterke

Tusen takk for gode ord! Håper de holder seg og blir sterkere! Ble så glad når jeg såg at du fikk positive tester igjen! Håper det går veien for begge to nå! :Heartpink
 
Tusen takk for gode ord! Håper de holder seg og blir sterkere! Ble så glad når jeg såg at du fikk positive tester igjen! Håper det går veien for begge to nå! [emoji813]pink
Håper det blir baby på deg[emoji7][emoji173][emoji173][emoji173] da kommer du vel inn i aprilforum sammen med meg?[emoji3][emoji3][emoji3][emoji3]
 
Nå tørt jeg å håpe at vi endelig får babyen vår!
Første gang jeg har fått utslag på digital, en liten milepæl for meg dette :Heartpink

3+5 idag
 

Vedlegg

  • 65518675_660389121098366_8826885412279549952_n.jpg
    65518675_660389121098366_8826885412279549952_n.jpg
    17,3 KB · Visninger: 73
Nå tørt jeg å håpe at vi endelig får babyen vår!
Første gang jeg har fått utslag på digital, en liten milepæl for meg dette :Heartpink

3+5 idag
Gratulerer!❤️
 
2-3 på digital!
Vært på en liten kjærestetur natt til idag! va så godt å bare slappe av oss to. Er full i luft for tiden, så ser veldig gravid ut allerede.
Syntes alt føles så uvirkelig, for alt i alt føler jeg meg bare sånn som vanlig, ikke noe ekstra. Nå får vi bare håpe at spira ikke "faller ut". :Heartpink


4+0 idag
 
Hvordan går det?❤️

Lange og tunge dager, har gledet meg så mye til å være gravid, til å kjenne på det liksom.. Men nå er jeg bare kvalm å trøtt. Har fått afipran hos legen, for å roe kvalmen.
Jeg har gått ned 2 kg nå de siste 3 ukene, og håper at det stopper med det
Får så dårlig samvittighet siden jordmor forteller om alt man skal spise, og det man skal holde seg unna. Nå spiser jeg kun nei-mat for å i hele tatt få i meg noe.

Jaja, 8+1!
Tidlig ul 15.august
 
Lange og tunge dager, har gledet meg så mye til å være gravid, til å kjenne på det liksom.. Men nå er jeg bare kvalm å trøtt. Har fått afipran hos legen, for å roe kvalmen.
Jeg har gått ned 2 kg nå de siste 3 ukene, og håper at det stopper med det
Får så dårlig samvittighet siden jordmor forteller om alt man skal spise, og det man skal holde seg unna. Nå spiser jeg kun nei-mat for å i hele tatt få i meg noe.

Jaja, 8+1!
Tidlig ul 15.august
Ser den, jeg spiste bare dritt under svangerskapet og det kom en frisk baby ut, så tror det skal gå fint❤️ Blir spennende med tul :D
 
12+6

Så er vi kommet så langt! Lille baby, eller Tiny som vi kaller den foreløpig, va en aktiv liten sak på tul. Sprella å låg å vogga inni der. Er fortsatt veldig kvalm, spiser det jeg klarer, når jeg klarer det. Er 50% sjukemeldt nå fra jobben min på omsorgssenter pågrunn av bekkenplager. Jeg hater at venninner som aldri har vært gravide før, skal fortelle meg hva jeg skal gjøre og hvor mye jeg skal bevege meg med de smertene jeg har.

Når er det innafor å legge ut om graviditeten på sosiale media? Har en veldig utolmodig mann, som gjerne vil dele det med alle. Jeg føler meg klar for det, men er redd det blir oppfatta som tidlig?

Uansett! Tiny holder seg fortsatt fast :Heartpink
 
Back
Topp