Vår tur!!

May77

Andre møte med forumet
Er en stund siden jeg har vært her inne nå. Kan være greitt å bare ta litt "fri" også[;)] Kanskje det var det som skulle til??

Ville uansett bare spre den gode nyheten: Nå klaffet det, endelig!!!! [:D][:)][;)]

Har svevd litt på skyer de sisite ukene kan man si[:D]
Har dessuten kommet lenger denne gangen enn sist (da det gikk galt), så jeg har en god magefølelse på at det går bra denne gangen. Kjenner meg også mye mer gravid denne gangen.

Vil ønske dere alle masse lykke til[8D], og krysser fingre og tær for hele hurven.

Gratulerer...[;)]
Hurra for deg og knøttet i magen...[:D]
Er det lenge siden du fant det ut?

Gratulerer!!!

GRATULERER!!

ORIGINAL: jomfruen83

Gratulerer...[;)]
Hurra for deg og knøttet i magen...[:D]
Er det lenge siden du fant det ut?

Fant det ut i uke 3 (!), så jeg har visst det en stund, ja. Men klarte liksom ikke å slippe gleden helt ut før jeg var over 7 uker. (Mistet i uke 7 forrige gang).

Lurer egentlig på om det ikke er lenger siden testen slo ut så tidlig... Fikk også symptomer veldig tidlig, men det får jeg vel vite på UL. Spennende..!!![:)]

GRATULERER SÅ MYE!!!
Jeg har i smug startet en egen sekt ,som jeg verver medlemmer til.... Den heter "Porselengudens -venner"-og jeg vil ha så mange medlemmer som mulig....
Opptakskravet er: knele foran porselensguden minst en gang hver dag,gjerne fler, og ofre "noe".....

Hvis du utfører dette ritualet er du med.... Lykke til videre[:D]

Så veldig, veldig hyggelig! Gratulerer[:)]

gratulerer så masse, går nok bra denne gangen![:)]

Gratulerer og velkommen tilbake!

Gratulerer så masse med graviditeten! Håper du får et fint svangerskap, og at du slipper å melde deg inn i "Porselengudens venner"![;)]

Gratulerer så mye altså!!

Kjempeglad for at det har klaffet!! Denne gangen går det helt sikkert bra!!

Koselig at du er tilbake på forumet da!!

Håper formen blir bra framover og at du slipper å melde deg inn i porselengudens-venner!! (håper ikke jeg blir medlem heller)

Lykkeklem, m

Gratulere så mye!

Lykke til med din lille spire [:D]

Kathrine

gratulerer!!!

gratulerer [:)]

Back
Topp