Vår tur?

FruGullfisk

Betatt av forumet
Vi har prøvd å få barn i litt over et år no. 11 Mai i fjor hadde eg min første SA, var da ca 7 veker på vei. Blei gravid igjenn i juli, men 25 august begynte eg å styrtblø og måtte til slutt få utskraping. Var da nesten 9 veker på vei men ul viste 6+3.
No er eg endelig blitt gravid igjenn og er 8+6 dager på vei :) Denne gangen føles kroppen helt annerledes ut. Eg er stup trøtt dagen lang og har ingen problemer med å sove halve dagen for så å legge meg tidlig. Eg springer på do flere ganger i timen og magen er så oppblåst at den er umulig å skjule :p
Men i tillegg til alle symptomene så har eg i tillegg spottet, noe som bekymrer meg veldig og gjere meg livredd for at det skal gå galt igjenn. Spottet først i veke 3+6 - 4+0, trøstet meg med at det sikkert var festeblødning, så begynte eg igjenn i veke 5+4 - 6, og no 8+2 til i dag 8+6.. det er ikkje masse som kommer, bare pitte litt på papiret og en liten dråpe i trusa. Er for d meste brunt, men 2 ganger var d pitte litt rødt og. Men har ikkje hatt noen blødning heldigvis.
Dumme meg har seff googla meg i hel, men prøver å trøste meg med alle dei lykkelige historiene om at det kan gå bra likevel og at det er helt normalt.
Heldigvis skal eg på tul 12 Mai så da håper vi får sjå en frisk liten baby med et sterkt hjerte [emoji173]

Håper virkelig at det er vår tur no, og at vi endelig kan bli vår egen lille familie til jul[emoji4] [emoji173]
 
Heldigvis ikke så lenge til 12.Mai da. Håper dere får spiren til termin etter den triste historien deres, det er fortjent [emoji4]
 
Heldigvis ikkje [emoji4] både gleder meg og gruer meg veldig til timen, men skal bli godt å få en bekreftelse på korleis det går[emoji4]
Tusen takk for det[emoji4][emoji173]
Det skjønner jeg godt!
 
Back
Topp