Æsj, kjenner veldig på om dagen at jeg vil ha en liten en snart. Tida går sååå sakte. Venter på brev om time til forsamtale. :/ tør vi håpe på at vi har et lite nøste i armene neste jul? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, ventetiden kan føles så uendelig lang noen ganger!
Hvor hører dere til? Ventet lenge på samtale? Håper at dere har en etterlengtet bylt neste jul![]()
Vi hører til porsgrunn og sendte søknaden i oktober. Har fått beskjed om at vi har rett på behandling før mars, så nærmer seg jo, men kjennes veldig lenge til akkurat nå![]()
Ja, det skjønner jeg! Kjedelig å vente så lenge på noe man ønsker seg så inderlig!
Vi ventet fra januar til april på samtale, og fra april til juli på oppstart. Det er seige måneder, men jeg syns tiden etter forsøk har gått fort! Heldigvis en hyggelig ventetid den neste måneden da![]()
Det er nettopp det! Da er alt vi har vært igjennom vært verdt detDet høres jo ikke uoverkommelig ut da!og det er vel verdt alt sammen når det kommer en liten bylt
![]()
Det er nettopp det! Da er alt vi har vært igjennom vært verdt det
Og vi får byltene våre - vi må bare være litt bedre enn andre på å vente!![]()