vår (syke)påske :) masse bilder

2x 24November

Forumet er livet
VIP
Vel, påska begynte så fint. Skjærtorsdag gikk vi ut med barna, og Linus gikk på ski. Av en eller anna grunn (vi ikke visste da) var begge barna ganske sure og surkete så blei ikke det lengste turen ute men. 

begynner påskeferien med en 1 april spøk. (riktignok ikke så mange som gikk på den men.. :P)




Linus ute å går på ski skjærtorsdag

påskevasken skal gjøres og Viljar tar styringen :P


Våkner fredag morgen og Linus har fått vannkopper. Tenker at det er jo ikke så veeldig mange prikker så han får ikke den voldsomme varianten


Viljar er sur og feber på 39,5 og omgangsyka


Prikkene til Linus formerer seg i rekordfart


Viljar er fortsatt sur


og skal bare sove på denne måten


og sånn går nå dagene... 


Linus begynner bli bedre i formen, men fortsatt full av vannkopper


Nå er det 1 uke siden Linus fikk vannkopper, og vi har vært inne siden torsdag formiddag.. jeg har vært på skolen tirsdag og onsdag og pappaen har vært hjemme med syke barn. Idag og i morgen skal jeg være hjemme med Linus og hååååper alle koppene er tørket til mandag. Viljar er i barnehagen idag og håper det går bra. 

så slik har vær påske vært.. ligger på hver vår del av sofaen med hvert vårt sykt barn oppå, og nesten ingen søvn på natta. Gad, jeg trenger ferie etter denne påska :P Var så deilig å kunne gå på skolen på tirsdag, og ble skuffa da læreren var syk, så vi hadde bare halv dag :P

(ikke quote bildene, fjerner dem etterhvert)
 
Uff, uff, alt man skal igjennom!
Og JA; jeg kjenner til det at det noen ganger er utrolig godt og få kommet seg ut av huset og gjøre noe helt annet, selvom vi bare har en unge foreløpig, og ikke har hatt mye sykdom i det siste. 
Så jeg forstår deg VELDIG godt =) 
Flotte gutter da!
 
Moro å se bilder av guttene dine, men uff for en påske dere har hatt!

Får håpe de holder seg friske nå og at de ikke har smittet hverandre med det den andre hadde.....
 
Så herlige barn! Håper vannkoppene og omgangssyka er vel overstått nå. Morsomt å se bilder! 
 
Uff, dere får visst absolutt alt dere. Håper alle er bedre nå, og at ikke flere i familien er blitt smittet. 

Nydelige bilder av guttene dine, og morsom arvet body.
 
Så herlige gutter! :)  Men ikke så morsom påske dere har hatt, da..
Håper dere slipper unna sykdom den neste tiden nå, selv om det for Viljar sin skyld sikkert hadde vært greit å blitt ferdig med vannkoppene.. 
Men så er det disse sykedagene man ikke har så altfor mange av, da..
 
Back
Topp