vår rengjøringen!=)

Mona=)

Glad i forumet
puh.. det er tungt! nå som magen vokser så merker jeg at det er tyngre nå enn det har vært andre stor-rengjøringer:P men blir godt å få det gjort! i tillegg får vi rydda og gjør barnerommet klart til å få et strøk med lys rosa maling!=) herlig, så er det bare til å begynne å fylle opp med seng og det nødvendige!! iiih, så gøy!!=)
 
Her blir det ikke rundvask før vi flytter.  å det skjer bare 12 dager før terminen min. 
men heldigvis så flytter vi ikke langt, vi skal over i nabohuset bare. så er rett over veien. 
så blir rundvask når vi har fått flytta tingene ut. 
 
Tenkte jeg skulle sette i gang med å vaske vinduer en dag jeg, det er greit å få det unna nå tror jeg ;) Synes det er så deilig å kjenne at det går mot lysere tider nå! Skal ut i boden og hente sengen til lilleputt når mini tar seg en lur. Da skal den vaskes og males også blir det tapetsering i løpet av uka :D Det er så gøy å begynne med forberedelsene synes jeg! Synes det er enda mer gøy når det i tillegg er så nydelig vær ute og jeg merker at årstidene skifter så smått :) Bare våren igjen nå før sommeren og bebisene kommer :D
 
ja det er herlig!=)
forberedelsene er jo noe av det kjekkeste nå om dagene!=)
 
Back
Topp