Ja det er syykt. Det er en drømBra når de er nøye! En liten uke til også er du over uke 12! Har du begynt å si det til venner og familie enda?
Blir nytt fryseforsøk her om ca 3 uker. Så får håpe det går veien!
Har du noen tanker om hvorfor det gikk nå? Nye medisiner eller å finne det riktige embryoet?

Jeg har sagt det til en søster og foreldrene våre og ett par venninner. Jeg ønsker gjerne og dele nyheten med flere, men min samboer er mer privat av seg og vil vente til ultralyden på sykehuset. Så får akseptere det

Fikk immundempende denne gangen. Gikk ellers på progesteron og blodfortynnende, men gått på det tidligere og. Felles for alle graviditetene er at jeg blir syk når hcg stiger. Sånn infeksjonsfølelse/influensasymptomer. Og crp har sunket sammen med hcg. Det gjorde jeg ikke denne gangen. Tror bare kroppen min var klar denne gangen og medisinene var riktige. Vi la og inn aksjer en dag selv og det var faktisk klaff på begge, to fosteranlegg, men ene hadde stopoet og utvikle seg. Så på de tre ultralydene får jeg alltid spørsmål: satt de inn to? Men nei var bare en. Og en hjemmelagd

Hvor mange forsøk har du hatt nå? Og hvor mange embryo har du igjen? Hvilke medisiner? Styrt syklus?