Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så deilig å lese det er flere, hadde mye samme tanker!! hjelper veldig! Nå kommer både følser og tårer hånd i håndJeg skulle jo skrive mer til deg men man glemmer når man må legge fra seg mobilen og skifte bæsjebleier
Jeg grinet mye av lykke under fødselen, jeg sa flere ganger til samboer "tenk, snart skal vi endelig få møte henne!" og var helt sikker at jeg skulle strigråte floder når hun var ute. Men tårene uteble. Jeg orket slett ikke etter at hun stått å stanget i min urinblære i 20-30 min. Når dem tømte den var hun ute på bare noen få pressrier.
Samme natt etter fødselen grein jeg når jeg prøvde å amme, men det var litt mer; "Å nei, hva har vi gjort? Skal vi begynne med alt på nytt? Hvorfor gjorde vi det her, vi hadde jo det bra fra før?"
Men neste dag kom tårene av lykke for den vakre jenta som var den nydeligste jeg noensinne hadde sett![]()
Fikk dra hjem idag etter ultralyd av hjerte, ekstremt deilig å endelig finne senga si, få søvn og masse kosGratulerer så mye! Håper bilyden på hjertet er helt ufarlig, og at dere får dratt hjem snart![]()
Tusen takkGratulere så mye ❤
God du setter ord på hva en del føler etter fødsel, er like normalt at morsfølelsen kommer etterhvert![]()
Gratulerer
Jeg venta også på den overveldende følelsen man "ser på film", men der jeg lå på operasjonsbordet følte jeg meg helt flat og ville helst konsentrere meg om å ikke tenke for mye på hva som skjedde bak forhenget. Men de søte små sniker seg innpå en sånn helt plutselig, som når de sover på brystet ditt for eksempel
Og du, så godt å høre at du ikke hadde den angsten du så for deg i forkant! Du er sterkere enn du tror!
Hyggelig sagt! Tusen takk <3 fortsatt mye negative med de gode kommer krypende sagtw men sikkert, koser meg allerde mye mer!Så koselig å vokne mtul denne tråden! Gratulerer så masse. Det er overveldende. Følelsene kommer...kos deg med familien din![]()