Vår "perfekte" kveld....

x1xMercedesBærta

Elsker forumet
Ja, vi skulle ha første kveld og natt hjemme alene siden lillemann ble født. (Var borte en helg i okt da vi var i bryllup,da)
Minsten skulle sove hos bestemor, og storesøster hos tanten sin.
Alt vel, vi leverte ungene og dro og handlet god mat og leide film.
Vel hjemme igjen gledet vi oss til mat og film, men før vi kom så langt ringte telefonen... Da var snuppa blitt syk igjen, kastet opp og var i dårlig form, så vi måtte komme å hente henne.
Greit nok,ingen krise det, så vi hentet henne og dro hjem og fikk henne i seng etterhvert. Lillemann slo seg heldivis til ro hos bestemoren,så han fikk være der. [:)]
Men så begynte gubben å bli småkvalm, så matlagingen ble utsatt litt,i påvente av at han skulle bli bedre.
Vi begynte å se film, og plutseli ble han skikkelig dårlig, så han har tilbrakt de siste timene på badet... Mens jeg varmet meg rester fra i går og så film alene.
Koselig,romantisk kveld,ja.... [:-]
Og på toppen av det hele så skjønte jeg ikke slutten av filmen!!!! (Mannen som elsket Yngve, hvis noen gidder å oppdatere meg [:)])

Men vi skal prøve igjen en annen kveld, og satser på at små og store holder seg friske da! [;)][:D]

Ja det må jeg si var den perfekte kveld..

Håper mannen din blir bedre snart og et dere får tatt kvelden på nytt[:)]

Takk for det, ja satser på at han blir frisk fort. [;)]
Hører han snorker på sofaen nå, så jeg må vel sove alene inatt, hehe [:D]

Kansje like greit om han ikke er i form[:)]

ORIGINAL: Tvilling74

Ja, er vel greit at han holder seg i nærheten av badet [;)]

Må bare si en ting, synes den graviditeten din har gått UTROLIG fort!! Syns ikke det er lenge siden du fortalte at du var gravid, og jammen er du ikke klar til å føde strax! [:)] Lykke til, er litt misunnelig,altså. [;)]

ORIGINAL: MercedesBærta

ORIGINAL: Tvilling74

Ja, er vel greit at han holder seg i nærheten av badet [;)]

Må bare si en ting, synes den graviditeten din har gått UTROLIG fort!! Syns ikke det er lenge siden du fortalte at du var gravid, og jammen er du ikke klar til å føde strax! [:)] Lykke til, er litt misunnelig,altså. [;)]

Ja er vel kansje like lurt,så kansje han ikke smitter deg..

Ja like rundt hjørne nå[:)]

Hm.. Hva var det du ikke skjønte med slutten av filmen?

Kjipt at kvelden deres ble slik, forresten. Håper dere får sjansen igjen om ikke så lenge. [:)]

ORIGINAL: Ms.Måbareluftelitt

Hm.. Hva var det du ikke skjønte med slutten av filmen?

Kjipt at kvelden deres ble slik, forresten. Håper dere får sjansen igjen om ikke så lenge. [:)]

Skjønte ikke hva som skjedde... Hva feilte det Yngve?  Var det Jarle som var syk, siden han satt på benken og så vennene sine som ikke var der? Og han satt jo i bussen og var samtidig med å løp etter den... Hm, jeg er såååå dårlig til å tolke sånne ting, er nok for trøtt.. [;)]

ORIGINAL: Kakemonsteret

Så kjipt!! Skjønte heller ikke filmen så kan desverre ikke svare deg der... [:-]

Hehe, bra vi er flere, da [:D][:D]

ORIGINAL: Tammis

Æsj da, den var kjedelig. Håper de syke føler seg bedre i dag.

Tja,hva kan jeg si... Måtte hente lillemann idag tidlig,da var han begynt å spy også. Gubbben er fortsatt dårlig, og snuppa er i sjaber form. Og jeg selv har også begynt å bli kvalm og dårlig i magen...
Hurra,liksom...
Men vi står han vel av!!! [;)][:D]

Back
Topp