Vår påske

Skrållan

Forumet er livet
Her er noen bilder fra påska vår [:)]

Ida går på ski

Tobias sover i pulk på fjellet

Ute og leker i dag

Søskenkjærlighet [:)]

Vårtegn [:)]

Tulle-Ida

Ligger flere bilder på fb, orka ikke kopiere flere, hehe

Koselige bilder[:)] Så fin ut den påsken til tross for mannesyke i hus[:D]

Fiiiine bilder Skrållan! [:D] Jeg er så dårlig på å huske å ta bilder altså...[8|] Skjerpings...

Så fine påskebilder! Du har noen hærlige unger skrållan[:)]

Koselige bilder av fine unger! [:D]

Tuuusen takk alle sammen! [:D] Joda, vi fikk jo gjort litt i påska selv om vi har sjangla. De to første bildene er tatt palmesøndag, det var før vi ble dårlige. Og ang. de siste bildene - det er en grunn til at det ikke er noen bilder av meg og sambo, haha! På den turen der gikk jeg med tørkepapir stappa oppi nesa store deler av turen [8D]

McBaby: de to første bildene er tatt med mobilen, den har jeg jo alltid med meg. Tar egentlig flere bilder med den enn vanlig-kameraet... men på gåturen i dag kom jeg plutselig på å ta med kameraet! [:)] Lurt lurt! [:)]

så koslige påskebilder[:)] ser ut som dere har kosa dere masse tross alt, fine barn[:)]

Nydelige bilder, likte spesielt det som het "søskenkjærlighet"ddeeeeilig med vår!

ORIGINAL: McMor

Koselige bilder[:)] Så fin ut den påsken til tross for mannesyke i hus[:D]

Takk takk damer! [:D][:D]

Ja, sant "søskenkjærlighet"-bildet er søtt! [:)] Ida gikk egentlig foran han, men så sa hun "Æ vil hold lillebror i handa æ!" I kveld lå hun på ryggen på gulvet, og da kom Tobias og la seg oppå henne mens han klemte henne og lagde koselyden sin, og da sa hun "ååååååh, du e lillebroren min du! Gode lillebror!" [:)] De er så søte sammen, de gangene de ikke prøver å drepe hverandre! [8D]

ORIGINAL: Skrållan

Ja, sant "søskenkjærlighet"-bildet er søtt! [:)] Ida gikk egentlig foran han, men så sa hun "Æ vil hold lillebror i handa æ!" I kveld lå hun på ryggen på gulvet, og da kom Tobias og la seg oppå henne mens han klemte henne og lagde koselyden sin, og da sa hun "ååååååh, du e lillebroren min du! Gode lillebror!" [:)] De er så søte sammen, de gangene de ikke prøver å drepe hverandre! [8D]

er som å høre om disse her, de er verdens beste venner og så gode sammen - helt til de prøver å knerte hverandre[:D]

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: Skrållan

er som å høre om disse her, de er verdens beste venner og så gode sammen - helt til de prøver å knerte hverandre[:D]

hehe, tror nok de fleste søsken er sånn! [:)]

Back
Topp