Vår ordinære UL

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Da er ultralyd overstått og det er deilig å være ferdig etter å ha ventet så lenge!
Alt så kjempebra ut, og endelig termin ble (som JEG mente) 29. september!
Jeg er da 18+1 i dag!
Babyen var litt sjenert og lå med ryggen til store deler av undersøkelsen, men både jordmor og jeg gjorde det vi kunne for å få flyttet litt, og det fikk vi til etterhvert!
Hun fikk sjekket at leppa var hel (min mor var født med åpen gane, og noen i fam til mannen også), nyrer, hjerte, blære, hjerne og alt var akkurat som det skulle!
Helt herlig å få se den lille altså, og så detaljert! Vi telte fingre og =)
Kjønn fikk vi vite, og det skal dere få vite også, men siden dette er Internett og jeg ikke er helt anonym så må vi nesten få fortalt det til alle i familien først, som er på jobb og utilgjengelige akkurat nå :D

Men her er turneren vår
 
gratulerer med vel overstått ultralyd og en frisk og fin baby :) Veldig spent på kjønnet altså. Holder fortsatt en knapp på jente :)
 
Gratulere med vell overstått ultralyd!! :) Så bra at alt stod bra til! 
 
Er ikke så moro å ikke si noe da!!

Vi venter en LILLEBROR!


Magefølelsen min stemte!!! 
Så glad, og gleder oss til å fortelle det til teodor i morgen!
I dag jobbet mannen sent og teodor hadde besøk til leggetid, så da tar vi det i morgen =)
 
Gratulerer så mye med lillebror i magen :)

Det blir nok stas for Theodor tenker jeg
 
JA! Han sier jo selv at det ER en gutt :-p
Viste han bilder i dag da, tror han så hva som var hva!
 
Åååå, så moro! Gratulerer med en lillebror i magen! 
 
Takk takk
 
nææ?? lillebror?? det er jo gutt det?? 
trur nok det er noe feil der!! 




Gratulerer så masse med en liten lillebror!!! Kan tenke meg det er stor stas for den stolte kommende storebror :)
 
Hehe, det var ingen tvil, for å si det slik, fra flere vinkler =)
 
Teodor ble selvsagt kjempeglad! =) 
Bare lo og klemte på pappan sin
 
Gratulerer så mye med lillebror i magen :) veldig kjekt og praktisk med to gutter altså ;))
 
Takk jenter :)
 
Back
Topp