vår måte :D

suschi

Forelsket i forumet
da har jeg netopp bestilt t-skjorte til 2 åringen vår,hvor det står "jeg skal bli storebror"
planen er å bare å ha den på han,og reise på besøk til mormor/besten og farmor/farfar å se hvor lenge det går før de oppdager skjorten ;)

Samme som oss jo :o) Snuppa har en body kor d står: Æ ska bli storesøster igjæn å litjmainn ein d står: Æ ska bli storebror Vi ska vent t etter ordinær ul da,så dæm får itj bruk bodyan enda ;)

her har jeg ikke sjangse til å vente til ordinær ul,føler selv det begynner å vise,å vet i fra forrige svangerskap at det viste på ordinær ;) så viss alt er i orden i morgen med legen kommer vi nok til å  si det når t-skjorten kommer ;)

Morsomt, det skal vi også gjøre. Eller, jeg slites mellom om vi skal kjøpe en genser eller om jeg bare skal dekorere litt på en vanlig hvit genser. :) Gleder meg. 

Og vi har ikke så god tid på oss, forrige gang (første svangerskap) begynte folk å spørre i uke 11 allerede. Vi fortalte det til foreldre og søsken i uke 10 siden magen hadde vokst så mye. Vi hadde vært på ultralyd da, det skal vi denne gangen også. I uke 18 hadde jeg markant mage, altså... :)

Det gjorde vi også! =)

Bare at på vår tskjorte sto det: Barnebarnbudsjett 2013 dobles =)
Tok litt tid før dei skjønte det ;)

Gleder meg til å høre om reaksjonene 

håper virkeli skjorten kommer fort,for d er en del som liksom har begynt å hinte nå om når nr to skal komme?? :p så d spørs om de ser det på meg,føler iallefall selv at jeg sliter med å finne klær som skuler mest mulig :p

vi kjøpte en genser til guttungen som det står "storebror" på, hadde egentlig tenkt "skal bli storebror", men hadde ikke tid til å vente på posten...Foreldrene mine kom på besøk rett etter jeg fikk vite det, og hadde aldri klart å holdt meg for mamma!!!!!
Det tok sin tid før de skjønte det Men gøy var det iallefall!!

Back
Topp