Vår lille spire♥️ følelsesladet.

Lillejulispire2017

Glad i forumet
Håper dere vil lese min historie, en historie som få vet om..

I 2014 skulle det være en reise vi gledes oss til, lykken var stor da testen ble tatt og den viste positivt, jeg ringte mannen min (avstandsforhold den gangen) og fortalte den gledens nyhet, om at vi skulle bli foreldre ♥️
Jeg dro til legen dagen etter med urinprøve og den var jo selvsagt positiv.
Men alt var ikke som det skulle, ingenting var som det skulle. Tiden gikk, vondt værre ble det. Mange turer til og fra legekontoret, fikk tilslutt henvisning til sykehus for nærmere titt. Smertene var store, vondt å gå, vondt å sitte, vondt å ligge. Kraftige blødninger var også der. Frykten var stor, tårene, fortvilelsen.

Endelig på sykehuset, det var ultralyd som skulle gjøres. Lite viste jeg da hva som virkelig var galt. Legen forteller - du har svangerskap utenfor livmoren- åja, men det er vel ikke ille tenkte jeg optimistisk som jeg var. Ut av sykehuset igjen, for legen sa at det kunne gå bra men viste ikke.

Vondt ble til værre. Dagene gikk, tilslutt klarte jeg ikke å stå oppreist, kraftige smerter og blødninger med. Så var det og dra til akutten på sykehuset. 2t unna med sånne smerter ikke behagelig.. Der sa dem at jeg skulle operereres, men nei det skjedde ikke samme kveld som dem sa. Det skjedde dagen etter..

Lite informasjon, lite veiledning, lite viste jeg hva som skulle skje. - våkner dagen etter i narkosen som henger igjen, vi har fjernet den ene egglederen din. Du hadde cyster. HVA, HVA SÅ DU NÅ!? du har kun 50% sjanse for å bli gravid igjen. I SJOKK OG VANNTRO klarte jeg ikke å fordøye dette ordentlig.. Smerten var stor, sjokket og sønderknust.
Jeg mistet alt, ALT av håp forsvant den dagen.. Mine tanker på å holde mitt eget barn forsvant..

3år HELE 3år tok nedturen opp til en stor STOR glede av bobbler. 10.Oktober.2016 testet jeg positivt, tårene rant og rant av glede ♥️♥️♥️♥️ selvom skepsisen var der. Tidlig ul ble utført 7 desember. For å forsikre om at det lå på rett plass, noe det gjorde ♥️♥️♥️ 16.februar.2017 ordinær ultralyd får VI SE VÅR FRISKE OG VELSKAPTE JENTE♥️♥️♥️ tårene kom som et stort tegn på glede!
Og er overlykkelig for og kjenne sparkene jenta gjør ifra seg i magen ♥️♥️♥️♥️

Takk for at du ville lese.
 
23+6 idag ♥️ jenta i magen er virkelig aktiv, kjenner spark ofte og tydelig til at jeg har morkaken forran :Heartred Hos jordmor 15.mars ble SF målt og lå på 24cm :) innafor sa jm.

BF / mannen min kommer endelig hjem på torsdag, noe jeg ser veldig frem til :happy: han jobber lengere unna, så møtes ikke i uken :( men men, sånn er arbeidslivet noenganger.

Formen er knall, men er så si sulten hele tiden:angelic: men er jo ikke rart det når det bor noen i magen som ringer i bjella :laughing002:love7

Har fortsatt veldig mye å gjøre før lille snupp melder sin ankomst, hele leiligheten skal pusses opp inkl soverom, såå blir tjohei, hæla i taket og tenna i tapeten :pale:glasses9
Men det skal gå bra :cool01

Det var en liten oppdatering :)
 
Oi.. Nesten 3mnd siden forrige innlegg :wideyed: ikke så flink med dagbøker.. Så da Oppsummerer jeg heller i korte trekk :)

Er idag i min uke 35+6 imorgen 36+0, hvor ble det av tiden? :wacky: føler at alt har gått så fort samtidig uendelig sakte... Regner med at jeg ikke er alene om det :angelic:

Ellers er det greit. Oppussingen blir utsatt til etter fødsel :dead: så må bare leve med det..
BF/mannen jobber og jobber (13mil unna) kjenner det tærer på nå mot slutten :( skulle gjerne hatt han her! Men sånn er det.. Han kommer 19 juni for å være med til jordmor dagen etter! Noe jeg ser veldig frem til :Heartred så vi møtes ikke før det.. Men fra og med begynnelsen av juli til førsten på august skal han være hjemme med meg å lille frøken :Heartred deet gleder jeg meg til! (det var liten oppdatering på "privaten")

Inne i magehuset er det full aktivitet :Heartred lillemor er frisk og rask kan man si :love2 noe som gleder mitt hjerte! Var hos jordmor den 6juni, der målte hun SF mål å fikk høre hjertelyden :Heartred den var perfekt :love7 hun ligger langt nede i bekkenet men ikke festet hodet enda, så blir spennede å høre den 20juni :)

Idag har jeg vært på shopping og handlet inn masse forskjellig :) mest klær i forskjellige størrelser.

Ellers er formen helt topp :) ingen plager eller vondter. Noe jeg er takknemlig for.
Men kjenner at jeg savner familien min nå i disse tider :( bor 24 mil unna hverandre. Men ikke lenge siden vi hadde besøk av min mor og far da :Heartred var veldig koselig!

Jaja, det ble mye godt å blande i dette innlegget :hilarious: får lese den som gidder :smug:
Ha en fin kveld / natt videre :Heartred
 
Får gi en liten oppdatering, min profil som er Lillejulispire2017 har streika. Så måtte lage meg ny! :banghead: veldig frustrerende.. Så da får jeg oppdatere dere med denne nye profilen :)

Her er det samme "gamle" går og vagger som en pingvin enda :shy: 6dager igjen til termin! Tung og lei.. Tålmodigheten min har sprukket for lengst.. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :angelic:
Var til legen på torsdag, alt var som det skulle. Han TRODDE hode hadde festet seg men viste ikke.. :bored: (ikke fornøyd med fastlegen min)
Hjertelyden til lille snupp lå på 128, og SF målet 2hakk over rød strek.. Trodde det flatet ut nå på slutten med tydeligvis ikke..

Nå er jeg så fødeklar at jeg sprekker!! :wacky:
Har en kranglete lysk, potta tett i nesa.. Jaja 6dager igjen til termin.. Smøøøre seg med tålmodighet selvom jeg ikke har igjen noe!! :dead:

Kom kom bebi :Heartpink:Heartpink
 
Ikke skreve her på leenge!

Men 16.juli.2017 kl 14.17 kom vår etterlengtet datter med sine 3520g og 48 cm ❤️:Heartbigred
Fødselen var langvarig men så verdt! Vannet gikk hjemme på soverommetlaughing6

Fikk 3grads rift som tilsvarer at jeg måtte sy en del :wacky: men ikke hatt noe problemer i etter tid :)

Det var kort fortalt.

Idag spiser hu fastføde å stortrives :) føler meg så lykkelig endelig kom den siste brikken i livet mitt :Heartbigred
 
Snart 1år siden det har blitt skrevet i dagbøkene våre jo! :eek:
Hvor blir det av tiden a!?

Liten oppdatering fra fronten her da.

Jenta vår skal bli storesøster i April :Heartred
Lillesøster som ventes :Heartred og snart er det jammen april å! Føler dagene bare flyr av gårde.. :wideyed:

Ellers går det i 100% arbeid og bare bra utenom det :)

Håper det står bare bra til med deres juli barn :Heartred:Heartblue
 
Back
Topp