Vår lille rakett Natali er født! ;)

Snuppemor

Betatt av forumet
Lykkelig! <3 Kom til sykehuset kl 07.00, og hadde 3cm åpning.
Natali ble født kl 08.16!!! Full fart og meget intenst! Men så deilig å være ferdig, og kunne kose med vår lille skatt! Hun var 51 cm, 34 rundt hodet og veide 3484 gram. Nydelig! <3
Storesøster er sprekkeferdig av stolthet, og vil bare kose med sin lillesøster hele tiden! ;) Så koselig!
Vi kom hjem fra sykehuset kl 12.30, det er vanlig praksis her i Danmark å bli sendt hjem etter 3 timer. Egentlig veldig deilig å være hjemme og hygge!

Wow det får man si! Rakettnatali :D Gratulerer så mye <3 Hadde ikke gjort meg noe å reist hjem etter en dysj både andre og tredje gangen her =)

Gratulerer. Hjelpes, der var jo raskt avgårde. Får man jm på besøk hjemme da?

Ja, det er sjekk etter to dager og etter fire dager. Og det er alltid bare å ringe hvis det er noe. Så det er egentlig veldig greit! ;) Godt å komme hjem!

Lykkelig! <3 Kom til sykehuset kl 07.00, og hadde 3cm åpning.
Natali ble født kl 08.16!!! Full fart og meget intenst! Men så deilig å være ferdig, og kunne kose med vår lille skatt! Hun var 51 cm, 34 rundt hodet og veide 3484 gram. Nydelig! <3
Storesøster er sprekkeferdig av stolthet, og vil bare kose med sin lillesøster hele tiden! ;) Så koselig!
Vi kom hjem fra sykehuset kl 12.30, det er vanlig praksis her i Danmark å bli sendt hjem etter 3 timer. Egentlig veldig deilig å være hjemme og hygge!

Oi det gikk fort! Gratulerer så masse!!
Ser I. for meg og tviler ikke på at hun er super stolt. Hils den fine store søsteren fra meg ;)
Kos dere med lille Natali :D

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Gratulere så mye ;)

Oi det gikk fort! Gratulerer så masse!!
Ser I. for meg og tviler ikke på at hun er super stolt. Hils den fine store søsteren fra meg ;)
Kos dere med lille Natali :D

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Tusen takk! ;) Isabella hilser tilbake!

Gratulerer! Veldig greit med disse raske fødslene synes nå jeg, litt intenst når det står på, men så godt å bli relativt raskt ferdig!! Nyt tiden....

Gratulerer :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer :-)

ImageUploadedByBV Forum1379272121.991017.jpg

Våre to vakre prinsesser! ;) Storesøster har en fortann som er helt løs, ser så morsom ut! ;)

Back
Topp