LillTrille
Glad i forumet
Etter at jeg ble innlagt på mandagen forje uke pga misstanke om svangerskapsforgiftning. Ble jeg forsøkt satt i gang med ballong på onsdag, og modningspiller hele torsdag, men på fredag tok de vannet og da var det hele i gang;) Jeg hadde 2cm da de tok vannet og 2-3 cm da de satt på meg drypp for å gjøre riene kraftigere. Gutten reagerte på dryppet med å få lavere hjertefrekvens, så de satte ned dryppet. Og det hjalp heldigvis for han, men legen mente fødselen gikk for tregt.. Så de snakket om keisersnitt, men de skulle gi det 30 minutter til på lavt drypp,men at jeg skulle være forberedt.
Men plutselig ut av det blå så fikk jeg pressrier og gutten kom ut i rakettfart;;)
Jordmora var veldig overrasket og samme var legen;);)
Prinsen veide 2565g og var 47 cm;;)
Så nå bare stor koser vi oss med vårt lille nurk og nyter dagene;;) Å prøver å finne riktig navn. men det heller mot Noah;)
Og til dere som fortsatt venter på å komme i gang: Dere har noe utrolig i vente;) Vi er utrolig heldige som får oppleve dette;;)
Men plutselig ut av det blå så fikk jeg pressrier og gutten kom ut i rakettfart;;)
Jordmora var veldig overrasket og samme var legen;);)
Prinsen veide 2565g og var 47 cm;;)
Så nå bare stor koser vi oss med vårt lille nurk og nyter dagene;;) Å prøver å finne riktig navn. men det heller mot Noah;)
Og til dere som fortsatt venter på å komme i gang: Dere har noe utrolig i vente;) Vi er utrolig heldige som får oppleve dette;;)