Vår lille mirakel Lucas!

mila76

Betatt av forumet
Aldri gi opp håpet jenter!!!  Januar 2007 sendte gynokologen søknaden til Riksen for icsi pga dårlig sædkvalitet...Juli begynte vi med spray...gullegget satt inn 12 August 2007...OG I DAG SITTE JEG IGJEN MED EN LITEN PRINS ....Lucas kom til verden 060508 kl 1006...veide 3628 og er 51cm..perfekt og nydelig...Verdt 2 1/2 år med skuffelser..måned etter måned...Jeg ønsker dere alle det samme lykke...

Gratulerer så mye med prinsen, og takk for at du kommer inn hit til oss og sprer håp [:)]

gratulerer så mye. husker godt når du fortalte om den pos testen. jaja som tiden har gått.
lykke til, kos deg masse.

Gratulerer så mye med lille mirakel gutten Lucas, jeg hvet at du prøvde å gi oss håp og gjore oss til optimistiske jenter, takk for det - Du er god og ha[:D] 

Men jeg er i forsøk nr. 2 så jeg feilet på første forsøk - bare en svak positiv test - en liten kjemisk spire som sneiet borti og sa hadet med engang, så jeg er ikke så optimistisk og tenker at jeg for bare ta det som det kommer enten det blir det ene eller det andre. Er nok mest redd for om jeg har festeproblemer.

ORIGINAL: livslyst

Gratulerer  og takk for oppmuntrende ord! Sikkert en ubeskrivelig opplevelse og sitte med et slikt lite mirakel i armene. Kos dere!!

ORIGINAL: babyT?

Gratulerer så mye med prinsen, og takk for at du kommer inn hit til oss og sprer håp [:)]

Gratulerer  og takk for oppmuntrende ord! Sikkert en ubeskrivelig opplevelse og sitte med et slikt lite mirakel i armene. Kos dere!!

Godt at du kommer innom og sprer glede,det trenger vi[:)]

Gratulerer med den lille prinsen og
velkommen til verden Lucas.
Alt slit og arbeid er absolutt verdt det, har også et lite mirakel. Ja, lita og lita hun er hele 3 år. Slenger meg meg på denne jeg også: gi aldri opp!

ORIGINAL: CiZzYeN

Godt at du kommer innom og sprer glede,det trenger vi[:)]

Sign begge to[:)] Gratulerer med prinsen[:D]

Back
Topp