Vår lille ivf-jente :)

Sonalita

Forelsket i forumet
Vår lille jente kom til verden 6.desember, 7 uker før termin. De prøvde å stoppe fødselen, men hun skulle feire jula i 2015 :) vært en uke på intensivavdelingen, men har fått komme hjem med avansert hjemmesykehus, dvs at det kommer en sykepleier hjem til oss. Godt å komme hjem, og vi nyter livet med vårt vakre vidunder :) Døgnet går nå i tre-timers-intervaller, med amming, sondemating og pumping. De håper hun kan fjerne sonden neste uke, og at hun klarer å spise måltidene selv, det blir mye enklere!! Lykke til alle sammen!

Gratulerer med den lille tulla som tydeligvis hadde hastverk! Flott dere har fått komme hjem allerede. Håper dere får en fin jul med den lille skatten <3.

Gratulerer så mye! ♡

Herremin, gratulerer med en liten jente!! Høres dramatisk ut med alt, håper alt står bra til. Stor juleklem :-)

Gratulerer med lille julejenta! :)

gratulerer så mye med den lille spiren;)

Gratulerer :) hvordan går det med dere nå? ❤️
Tusen takk alle sammen! Det går bra med oss, hun fjernet sonden i romjula, og spiser selv. Vekta har gått litt treigt, så må gi litt tilskudd, men hun er frisk og sprek :) nå koser vi oss som en liten familie! Det er helt fantastisk at det finnes hjelp, så håper alle her inne får oppleve dette, man opplever kjærlighet på en helt ny måte :) Kykke til alle sammen, jeg heier på alle her inne!

Hei! Det går fint med deg. Straks 21 uker med en liten pike i magen! Føler meg utrolig heldig. Tenk at det skal gå vår vei :-) hvordan står det til med vesla?

Hei! Det går fint med deg. Straks 21 uker med en liten pike i magen! Føler meg utrolig heldig. Tenk at det skal gå vår vei :) hvordan står det til med vesla?
Så ikke denne før nå jeg :) Nei, så gøy, en liten pike du også! Tenk at du er 21 uker allerede, da går det fort :) Her går det bra, hun er allerede 6 uker og legger endelig ordentlig på seg. Har måttet starte med litt tilskudd, men fullammer og hun er veeeeldig glad i mat. Tror ikke hun holder seg liten så lenge ;) blir litt stille dager, får ikke gå ut når deg er så kaldt, men får litt besøk da. Blir mye kos, noe du kan glede deg til. Ingen ting er som å ha den lille bylten sovende på brystet. Vi er verdens heldigste som får oppleve dette! Håper formen din er bra! Har du kjent noe. Spark?

Så ikke denne før nå jeg :) Nei, så gøy, en liten pike du også! Tenk at du er 21 uker allerede, da går det fort :) Her går det bra, hun er allerede 6 uker og legger endelig ordentlig på seg. Har måttet starte med litt tilskudd, men fullammer og hun er veeeeldig glad i mat. Tror ikke hun holder seg liten så lenge ;) blir litt stille dager, får ikke gå ut når deg er så kaldt, men får litt besøk da. Blir mye kos, noe du kan glede deg til. Ingen ting er som å ha den lille bylten sovende på brystet. Vi er verdens heldigste som får oppleve dette! Håper formen din er bra! Har du kjent noe. Spark?
Godt å høre at hun spiser bra og legger på seg. Formen min er fin og kjenner nå daglige spark, så det føles veldig betryggende :-)

Back
Topp