Vår lille dotty <3

Dagene går, og de er som regel fine! Noen netter er tunge der alt er vondt, men de er heldigvis i få tall!
Jeg vokser og du blir sterkere. Føler jeg begynner se personligheten din, du blir nok en energisk bestemt men snill liten jente. Veldig spendt på om du blir like aktiv utenfor magen som inni magen. Og at du sover lenge på mordingen som du gjør nå :D
Du kan laget et sikkelig show i magen, og jeg kan legge hånda på å kjenne, og som regel får pappa også lov, men kommer andres hender da slutter du med engang! Du skal jammen ikke gi dem et show, det er kun for oss :p
Det er mye negativt med å gå gravid, og mye plager! Få positive ting, men de få tingene veier opp for alle de negative. Se magen vokse, kjenne du blir sterkere og det beste av alt knytte det unike båndet til deg <3
Det tok tid å knytte meg til deg, og mange sa de aldri knytter seg ordentlig før barnet kom, så jeg forberede meg på det!
Men jeg elsker deg så utrolig høyt, du er min perfekte lille prinsesse, du har fått en plass i hjerte som ingen andre kan ta :Heartred
Jeg er ikke flink til å skrive her til deg, men du er i min tanker vær eneste dag, jeg fantaserer hele tiden om livet etter du har kommet til oss! Føler livet er satt på vent, at ingenting har betydning før du kommer til oss, jeg er så utålmodig!!
Jeg og pappa skal gi deg et fantastisk liv, bra nok er ikk bra nok for deg, du fortjener kun det beste og det skal vi gi deg:Heartred

Uke 26+6 :love7
 
Igår var en tung dag! Den tyngste hittels, magen verket og sprengte, dine bevegelser var ikke spark men kaste deg mot alt inni meg med stor kraft! (Ja du begynner bli sterk)
Samt gjorde så og si all bevegelse vondt, og bøye med normalt var ikke snakk om - men siden jeg er vant til det så gjorde jeg det hele tiden og så kom smerten som ble sittende lenge! Prøvde å huske å sette meg på huk men det er jammen tungt!
Må ikle glemme bråe kraftige smerter under venstre ribbein, blanding av hold, krampe og strålingen som vare i flere minutter! Håper på en bedre dag idag, men måten dagen startet på så tror jeg ikke det! Hva du gjør der er inne aner jeg ikke med ubehagelig er det!

Uke 27 + 5 :love7
 
Min kjære lille datter, jeg tenkte å fortelle deg litt om den fantastiske pappaen du skal få <3
Fra dag 1 har pappa vært en god støttespiller for meg psykisk. Jeg har ikke den sterkeste psyken og har mye rart for meg. Jeg har alltid følt meg aleine, at ingen virkelig forstår meg før jeg møtte pappa. Nei han forstår meg ikke alltid, men han prøver, han alltid støttet og får meg aldri til å føle at det jeg tenker eller føler er feil eller rart. Står ved min side! Han er så tålmodig når jeg er umulig! Aldri får meg til å føle meg dum! Han setter meg foran seg selv, uansett hvor sliten er han så dekker han mine behov før sine egene. Han er med andre ord helt utrolig og jeg er så takknemlig for at jeg har han, og at du får han som pappa.
Du vill få en pappa som forguder deg, som vill alltid passe på deg uansett hvor gamle du blir, være tålmodig når du er vrang, elske deg når du gjør feil og tar dumme valg, som vill gjøre alt for at du skal ha det perfekte liv <3
Du får en drømme pappa med andre ord, en pappa alle skulle ønske de hadde!
 
Siste uke har vært veldig tung. Masse hormoner som sliter meg ut, eks våknet igår egebtlig fin i formen, går i parken og skal lese mens hundene løper løse å leker. Sola skinner og nettopp tatt frem boka da kommer en skoleklasse og ødelegger så vi må gå inn. Da blir det masse tårer, sinne og følsen av verden hater meg, et slik utbrud tømmer meg for energi helt!
Sover bedre etter jeg fikk bbhugme pute aka Bjarne, men våkner fortsatt sliten i kropp og sjel.
Mye magesmerter og ja alt er tung! Dine bevegelser var søtt og koselig i starten, nå er dem mer ubehagelige men betryggende! Du er som en hval som prøver å sprenge deg ut av magen min!
Tider går sakte men samtidig litt fort. Hjelper å ha 1-2 ting i uka å se frem mot, som gjør at ukene går. Mye som skjer i oktober egentlig. Litt mindre i september og ingenting i oktober så det blir bare en jævlig seig måned jeg gruer meg til! Prøver nyte tiden aleine med pappa før du kommer, men ikke alltid like lett for vill ha deg her! Når vi ligger på sofaen og koser, får jeg bilder i hode at du ligger mellom oss :)
Tenker mye, prøver å ikke tenk for mye, men er så spent på hverdagen vår etter du lommer til oss.
Ikke bekymret eller redd for de vanlige mamma tingene, er veldig selvsikker på meg selv og din pappa, jeg vet vi vill gi deg alt du trenger og ønsker! men små tulle ting som "hva hvis jeg får for lite tid med deg i jula når vi bare er hos masse familie som vill låne deg".
Var snakk om morsfølsen, når den kom, mye varierende svar, for mange tok det dager opptil uker.
Morsfølsen kom for fult etter ultralyden, når vi fikk vite du ble en jenta og fikk ditt navn. Det er deilig å ha alle disse følsene for deg, føle vi blir bedre og bedre kjent for vær uke som går. Jeg kjenner deg godt men vet bare ikke hvordan du ser ut :p

Mamma elsker deg mer enn du noen gang kan forestille deg og jeg skal bruke resten av livet mitt til å vise deg det <3

Uke 29:love7
 
Back
Topp