Vår laaange dag i dag -Riksen

Jøss, det var en lang dag! SKjønner godt at du ble svett! Det var jo ikke så verst nyheter dette her da, så flott! [:)]

Men du, jeg får til å kopiere fra siden din [8|][:)]
Lang dag i dag- Rikshospitalet
Ja, i dag har jeg, mannen, Amalie og Aurora vært på Rikshospitalet. Vi reiste hjemmefra kl 06.30 og kom hjem kl 18. Puh....(og Amalie våkent kl 05 og sovnet ikke igjen før vi stod opp kl 06, så dagen startet kl 05 etter tre matinger i natt. Gjeeesp! )

ORIGINAL: papayamammaen

Jøss, det var en lang dag! SKjønner godt at du ble svett! Det var jo ikke så verst nyheter dette her da, så flott! [:)]

Men du, jeg får til å kopiere fra siden din [8|][:)]
Lang dag i dag- Rikshospitalet
Ja, i dag har jeg, mannen, Amalie og Aurora vært på Rikshospitalet. Vi reiste hjemmefra kl 06.30 og kom hjem kl 18. Puh....(og Amalie våkent kl 05 og sovnet ikke igjen før vi stod opp kl 06, så dagen startet kl 05 etter tre matinger i natt. Gjeeesp! )

Høh, så rart? Klarer du å kopiere bilder og? For det var derfor jeg fiksa på det, for ville ikke at folk skulle kunne kopiere bilder...

*bilde borte*

Kan også lagre bildene på min pc. Fjerner bildet når jeg ser du har sett det[:)]

Det var rart.....[8|] fikk en oppskrift på aug09 for hvordan det skulle gjøres, og jeg kan ikke kopiere noe nå. Hm....jaja, ingen krise. jeg er nok sikkert ikke så interessant at noen vil stjele bildene mine. [:-]

Kanskje det er forskjell på hva slags nettleser en bruker? Jeg bruker Opera..

Så bra at det gikk så fint kiki, og at du fikk svar på det som du lurte på rundt dette[:)]

Flott at det gikk såpass bra! [:D]

Måtte prøve å kopiere jeg også, jeg klarte det ikke. Bruker Mozilla.

ORIGINAL: papayamammaen

Kanskje det er forskjell på hva slags nettleser en bruker? Jeg bruker Opera..

Ja, kanskje det? Jeg bruker Mozilla Firefox. Har absolutt ikke peiling på data jeg...Men da satser vi på at de skumle folkene bruker Mozilla Firefox. [8D]

Hørtes ut som en god men slitsom dag for dere[:)] Tenker det er godt å være hjemme igjen[:)]

ORIGINAL: Shopoholic

Syns det var fint skrevet jeg kiki, forstår godt det var stress, ble sliten bare av og lese.
Men godt at dere fikk litt gode nyheter nå, du må legge ut bilder av jentene dine ved siden av hverandre snart. Jeg syns det er så kooooooooooooooooos og se på di bittesmå! [:)]

Signerer denne jeg![:)]

ORIGINAL: Looney

Hørtes ut som en god men slitsom dag for dere[:)] Tenker det er godt å være hjemme igjen[:)]

signerer[:)]

ORIGINAL: Looney

Back
Topp