Vår Jakke?!

Aner ikke. Har sett en fin en på H&M som jeg sikler på, så vi får se [:)] 

Kjøpe en søt småblomstrete på Lindex, ellers har hun diverse fleece jakker, uljakker og en PoP jakke etter Felix.

ORIGINAL: dripdrop

Hvordan ser den ut da? [:)]

finner ikke bilde. den er rosa, men insnevring/knyting under brystet og sommerfugl på ene armen. Mulig jeg kjøper den til uka, kan legge ut bilde hvis jeg gjør det [:)]

Foreløbig har han den vindfleece jakka fra POP, en olajakke og en skinnjakke. Skal kjøpe en softshell også, men ikke funnet noen jeg liker... hehe

Eirik fikk en me too jakke til jul det foret kan taes inn. Vi bruker den til det blir sommerklær [:)]

Den fra i fjor er passe enda, men blir vel å kjøpe en til tenker jeg, blir sikkert stormberg eller skogstad som alltid.

http://www.skogstadsport.no/kolleksjonen/mini-1-6/jakker/sugar-softshell.aspx
kansje ...likte denne som jeg såg i mx-sport til299...men må bare sjekke om jakkene fra i fjor kansje passer forsatt ...

Han har en PO.P fleecejakke, en softshell fra Color Kids og så kan det hende jeg kjøper en fra Reflex eller noe sånt.

Hun har flere som hun har arvet og vi har kjøpt.
Fleece og softshell, en lilla og en rosa.

vi har en fleecejakke fra Usa . Har og en softshell jakke fra HM som J fikk til jul. Føler egentlig ikke at vi trenger så mye jakker. Vi har enormt med tykke gensere og er storbrukere av dresser[;)]

Litja har denne

Og d blir nok flere[:D][:D][:D]

Simen har en jakke fra Reflex som vi kjøpte i fjor, regner med den passer i år også[:D]

har en lysegrønn med blomster fra kappahl i str86 fra i fjor.kommer nok til å bruke den!

Eldstejenta sin Bergansjakke passer i år også.
MInstejenta har skogstadjakke hun knapt rakk å bruke i fjor høst.

Back
Topp