Vår historie med Microjohnsen i mammas mage ♥♥♥

FamilienJohnsen

Forelsket i forumet
Da er dagboken startet her i Desember forumet 2014 ❤

Jeg testet positivt 3+2 første gang, svak svak var den. Tok en ny 3+3 litt sterkere :)
Samme med testen 3+4 :)
De var alle billig strimmel fra bt.

Da jeg var 4+0 tok jeg en stav fra bt og der kom en tydeligere strek fram og det var ingen tvil :) Men kunne ikke tro det før jeg hadde tatt den siste som var en cb digital uke indikator;) Og den tørte jeg å ta 4+2 :D

Må også ha med symptomene under veis :)

3+2 til 3+3

- dilla på appelsin juce
- mye luft
- tisser ofte
- øm,værker,strekker seg i livmora.
- i dag kvalm (igår uggen)
- sulten, lyst på noe hele tiden. Er egentlig helt stinn.
- litt kort lunte
- gikk fra ingen utflod til litt hvit.
- kjenner meg varmere spesielt i ansikt.
- lettere tyngde følelse i puppene
- energi nivået er lavt
- kviser i ansiktet


3+5

Symptomene fortsetter: (nye)
- Trøtt (sovna på dagen i dag) pleier ikke det.
- Hoven nedentil kjennes det ut som og nederst i magen ved skambenet.
- Føles ut som noe trykker litt mot ende tarmen (inni).


3+6

- Uggen og kvalm
- Tørster

Og alt dette har fortsatt fra og til :)
 

Vedlegg

  • 1398276981877.jpg
    1398276981877.jpg
    81,8 KB · Visninger: 17
Last edited:
28.April uke 7+3

Formen har vært så som så i det siste. Kvalm i perioder, det var jeg ikke sist svangerskap. Så det er nytt for meg. Ikke lett å holde det skjult heller. En venninne som er mamman til bonusjenta mi, lukta lunta og da ble jeg tomat rød i fjeset. Så da var det bare å innrømme det :D hu synest det var kjempe koselig og morsomt :D

Hadde svigemor på besøk i påska, å hun hinta fælt... men greide å avskjære henne.. så håper hun ikke blir snurt når hun finner ut att jeg er gravid allikevel. hehe :D

Dagene går i ett.. skal til legen på Onsdag. Egentlig på grunn av noe annet, men skal si fra att jeg er gravid da, så får vi se om han tar det som første kontroll time. Kanskje jeg må bestille en ny time til seinere, men er uke 7+5 da. Men i følge mens termin som di følger er jeg 7+3. Tenkte jeg skulle be om tidlig ul, for å sjekke att alt er som det skal. DA jeg har hatt hormonkrøll og gått på medisiner. Så får vi se hva han sier.
 
30.April uke 7+5 (mens termin 7+3)

Da har jeg vært hos legen. Da av andre årsaker en graviditet. Men fortalte at jeg var gravid. Han tok ikke første time nå, da jeg måtte være etter uke 12 for å ta nødvendige blodprøver, viss ikke måtte jeg ta di på nytt. Sånn var det ikke før da jeg gikk gravid. Var den gang til første kontroll i uke 7. Men ting forandrer seg, er jo 5 år siden :)

Han sa også at da kunne vi høre etter hjertelyden :D å som jeg gleder meg :D

Så da får vi smøre oss med tålmodighet noen uker til. Så da blir første kontroll time ca første uken i Juni. Har ikke satt opp time. Det gjør jeg når det nærmer seg.
 
Back
Topp